Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ohhh, dat donkere wat je bedoelt heb k nog nooit geprobeerd, s een keertje doen misschien komt ie hoger dan leffe blond"
"morgen gelijk halen!"
"Hahaha, zo kan je t idd ook zien"
"1 Bacardi, met ijs"
"Red Bull, probeer enigzins wakker te blijven altijd handig"
"Hahaha okey, dan snap ik m weer"
"Goede smaak, bij mij staat Leffe Blond nr. 1"
"barry zei: laat me weten hoe het was!! Klik om te vergroten... Zo, dat was mijn eten incl bier. Leffe 9 heb ik tot mijn teleurstelling niet kunnen vinden, dus heb ik maar een paar flesjes Leffe bruin gekocht en daarvan net 2 opgedronken bij een lekker happie. Ik moet toegeven, het was echt lekker! Ben nu alleen razend benieuwd naar Leffe 9, ach binnenkort zit ik ongeveer een paar kilometer van de belgische grens, daar zullen ze het moeten hebben! Bedankt voor de tip!"
"Is er toevallig iemand die mn wensenlijstje Belgisch bier kan aanvullen? Momenteel staat er op: 1. Leffe 9"
"Aha, vrij appart. Op de noordpool zou je het drinken op zich langer vol kunnen houden dan in bijv Italie in de brandende zon."