Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DreamWeaver zei: Puur om mijn brandende nieuwsgierigheid te blussen; Hoe oud ben je? Ikzelf zal overigens niet op masters aanwezig zijn. Klik om te vergroten... Ik ben 16 ze houden het als het goed is in de brabanthallen in 2008. in duitsland is het voor 18 jaar omdat ze daar geen geluidsoverschijdingen hebben en daar gaat ie dan hard"
"-spaceman- zei: 2008??? ik nog een belangrijke zomer voor me hoor! Klik om te vergroten... Ja tuurlijk die moet je niet vergeten en ik ga gwn swaar stampuh de hele nacht en lkkr wa speed snuive"
"misschien omdat je de muziek niks vind en boeie speed of pillen je kunt er allebei de nacht mee doorkomen maar pillen ga ik ook een keer gwn doen op een paar feestjes"
"-spaceman- zei: Crusher zei: misschien omdat je de muziek niks vind en boeie speed of pillen je kunt er allebei de nacht mee doorkomen maar pillen ga ik ook een keer gwn doen op een paar feestjes Klik om te vergroten... ik weet er alles van! hardcore vind ik ook zo op z'n tijd lekker! zeker niet elke week... lijkt me logisch dat je met speed en pillen de nacht doorkomt maar dat kan ook zonder hoor! maarja, zie volgend jaar Klik om te vergroten... ja das waar ma ik heb het liever met iets op"
"Freezing zei: Ik ga ook daarheen ja, en in Duitsland kom je ook gwn binnen, ik ben naar Raving Nightmare Endless Torture geweest, en echt veel van dat geluid merk je niet veel verschil hoor, het knalt wel lekker ja, maar dan heb ik het ook over de betere hardcore feesten he ( raving ) Masters is redelijk tot best wel heel erg commercieel, wil niet zeggen dat het niet knallen is daar Klik om te vergroten... ja idd HARDCORE @ SperSIZEboon en hardcore gaat nie weg hoor"
"natuurlijk wel ma hier gaat het over moh 2008 en ik dacht dat je na wa anders luisterde"
"hahahaha"
"The stunned guys - Raise Cain"
"Party animals - mocht ik onder het hakken"
"Ik ga in 2008 naar MOH en dan ga ik wat speed snuiven voor de eerste keer en mss ervoor nog een keertje om te zien hoe het is zijn er meer mensen die gaan ?"