Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hmm, zodra ik weer geld over heb, maak ik ff een bestelling, denk ik. Mooi, hoor."
"Nice. Zeg, krijgen jullie ook nog feller gekleurde wanddoeken? Ik heb een Indiase kamer en deze wandkleden zijn iets te licht voor m'n kamer."
"Is zeker wel te doen. Mannetjes stinken inderdaad niet. Ik heb ze er wel 'ns staan als ik uit zaad gekweekt heb."
"Je hebt zowiezo altijd wel een paar zaadjes, maar het kan zijn dat ze bevrucht is. Die van mij zijn dit jaar bevrucht door een groot hennep veld hier vlakbij. Maar de wiet is nog steeds uitstekend te roken."
"Looking good. Mooie toppen, hoor."
"Dat gerucht gaat al wat langer, maar er zijn nog geen tekenen dat het ook waar is. Gewoon een urban myth op het moment dus."
"Duidelijk slakkenslijm. Een paar van m'n planten hebben er dit jaar helemaal ondergezeten. Slakkenkorrels kopen of een elke avond wat kattenbrokken rond de plant strooien."
"Zo, die zien er goed uit. Dat wordt een hele fijne oogst."
"Op Rastakado staat een goedkope en goede waterpijp voor 30 euro. Heb hem afgelopen mei voor m'n vriend's verjaardag gekocht en hij werkt goed en ziet er ook redelijk mooi uit. Misschien een beter idee."
"Er zijn mensen wanhopig genoeg om ze te roken, maar lekker schijnt het niet te zijn."