Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik geloof dat ik hier ergens neergezet heb dat ik iemand ken die ghb maakt. maar dat is nu ALLEEN VOOR EIGEN GEBRUIK,dus niet voor verkoop. dus a.u.b. geen pm-etjes meer of ik iemand weet die t verkoopt."
"ik ken iemand die t zelf maakt,ik zal s vragen wat hij ervoor vraagd"
"nou die vriend van mij vraagd ongeveer 250 euro voor een liter,hij maakt t zelf. het is wel zuiver dan als dat iets zegd...ik heb er zelf de ballen verstand van."
"je kan er wel verslaafd aan raken,aan pijnstillers. maar dan in de zin van dat je elke dag hoofdpijn hebt,als je dan geen pijnstiller neemt. dit is ook zo met koffie. medicijnafhankelijke hoofdpijn noemen ze dat... maar van dat snuiven en roken heb ik nog nooit gehoord... wel trouwens dat je behoorlijk kan gaan spacen als je een pakje hoesttabletten in 1x inneemt."
"lichamelijk verslaafd ja. hoofpijd krijgen als je niet elke dag je pijnstiller neemt,dat is lichamelijk. en paracetamol valt daar ook onder. maar je kan t gerust nemen als je je een keertje niet lekker voelt... het is pas slecht als je langer dan 7 dagen de maximale dagdosis neemt. in die hoestcapsules zit ook codeine,mischien heeft dat er ook iets mee temaken?"
"dan probeer je er eerst een,dan weet je ongeveer hoe het voelt.."
"ik heb er 2 geslikt gisteren,je merkt het wel maar niet super ofzo... beetje hyper word je ervan."
"ik had er een ephedera bij genomen. was wel vaag op gegeven moment,was hyper en moe tegelijk."
"zou best kunnen hoor dat jij add hebt. mn broer heeft ook depressies,die heeft (onder andere) ook ritalin gekregen."
"Psychedelic_Fairytale zei: proton zei: jawel hoor, ephedra, moet je niet nemen vlak voor het naar bed gaan Klik om te vergroten... ja idd ephedra, maar dit wordt toch niet in pilvorm gemaakt? lijkt me raar dat ze ephedra in pilvorm zouden maken, die van mij zijn alleszins in capsules... en idd, best niet pakken voor je gaat slapen :P... Klik om te vergroten... haha,ephedra word wel degelijk in pilvorm gemaakt! ik heb ze hier liggen.. welliswaar uit turkije,maarja,ze zijn wel goed!"