Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer ECHT dronken

eerste keer ECHT dronken

105 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hou oud waren jullie toen je voor de eerste keer echt dronken was??
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op m'n 14e ongeveer geloof ik.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ook op m'n 13de geloof ik, toen begon voor mij het leven.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben nooit dronken geweest, dan ben ik gevaarlijk dat weet ik van mezelf :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik was ongeveer 15 denk ik, had ervoor wel eens gedronken maar niet veel.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaar of 13/14..
Was met carnaval. Was hartstikke leuk om te ontdekken. :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Toen ik voor het eerst dronken was had ik al wel coke, ecstasy en wiet gedaan. Apart eigenlijk.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik was 21 toen ik de eerste keer echt dronken was. Ik dronk wel al 5 jaar alcohol, dat wel, maar dat was nooit meer dan 3-4 glazen.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#9
12ofzo denk ik
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Toen ik voor het eerst dronken was had ik al wel coke, ecstasy en wiet gedaan. Apart eigenlijk.
Klik om te vergroten...

dat is idd apart. Had je dat al vaak gedaan voordat je dronken geweest was? want dan lijkt me de 1e keer dronken net zo speciaal als bijvoorbeel de eerste keer xtc voor de meeste is...of had je dat niet?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb geen druppel gedronken voor mn 35e. Ook geen drugs.

Echt goed ziek-dronken was ik voor het eerst ook op mn 35e. Na 2 flessen wijn kotsend met mn hoofd op de wc-bril in slaap gevallen... en een kater...... poeeeeheeee

Gelukkig heb ik dat probleem wel in de hand. Meer dan een incidenteel glaasje wijn of bier drink ik eigenlijk niet.

Daar heb ik geen ruimte voor met mn andere verslavingen.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#12
13, toen begon voor mij het leven, net als deranged zei. Daarvoor nog niks aangeraakt, alleen gerookt.
*haalt prachtige herrineringen op, aaaahh, de nostalgie :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Was dat niet vorig jaar dan?
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#14
roken is wel lekker met alcohol
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
15 op een kerstgala
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
bij mij was dat 16 jaar.. daarvoor had ik wel al veel alcohol gedronken, maar de eerste keer da ik 10 pinten dronk was op mijn 16..

als je er maar 6 drinkt op je 13, dan telt het niet mee imo, tipsy was ik al genoeg geweest :)
toen smoorde ik wel al regelmatig, maar alcohol heb ik pas later 100% kunnen aprecieren
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#17
Op mijn 15e, was tevens de 4e keer dat ik aan de alcohol zat :beer: Was bij een feest van een meisje waarmee een van mn maten mee had lopen bekken een week eerder in een cafe. Ik heb ontzettend veel bier gedronken, en ook atten als een gek. Was uiteindelijk tijdens het pissen mn evenwicht verloren, knalde met mijn kop tegen de muur aan en viel toen in slaap totdat andere mensen op de deur begonnen te bonken :P

Na die keer werd ik een stuk losser en begon ik ook met roken en blowen en toen kwam de rest.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#18
15 op de 16e verjaardag van een goede vriendin; een uit de hand gelopen bakvissen situatie om je voor te schamen werkelijk!!
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#19
op me 14de op een klasse feestje :flushed: . khad wel eerder ''gedronken'' maar toen was ik egt egt egt dronken, dan bedoel ik dat je al1 nog maar kan zitten/liggen en kotsen :flushed:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#20
14

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."