Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer ECHT dronken

eerste keer ECHT dronken

105 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn eerste keer dronken was in de tent.
Ik had alles door mekaar gezopen en kon niet meer lopen.
Helaas is dat alles wat ik kan vertellen want zoveel weet ik er niet meer van.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psycho_Chrono zei:
Eenmaal daar aangekomen heb ik een half uur met mijn sleutels staat prutsen bij de voordeur. Het lukte me gewoon niet. Ik keek omhoog en zag dat mijn slaapkamerraam op een kier stond...

In een totale eclips van gezond verstand dacht ik "Nou Jim, toe maar, doe je ding" Dus ik klim via de verroeste regenpijp naar mijn raam. Eenmaal twee meter boven de grond besloten mijn handen niet meer mee te werken aan dit vermoeiend proces en donderde ik naar beneden.

Intussen waren enkele mensen wakker geworden van mijn gekerm op straat, ik was natuurlijk in pijn. Opeens gaat een deur verder de deur open, staat mijn vader bij de 'buren'. "Euh Jim, ben je zat?" ik "Nee hoezo" mijn vader "Omdat we al ons hele leven hier wonen en niet bij de buren"........
Klik om te vergroten...

Te fakking geniaal. :mrgreen:

De ellende begint ook altijd met die rotterige sleutels. :P
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
eigelijk was mijn eeste keer dronken toen ik 6 was. ik had met oudjaar alle restjes uit alle glazen opgedronken... heel erg van moeten overgeven :(
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Eerste keer echt dronken...
Jaartje of 12, na begrafenis.
Baileys met ijs :mrgreen:
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#5
op mijn 15de tog egt dronken daarvoor voelde ik nie egt iets voor alcohol meer voor wiet en hash ensow :grin:
B
Boner simpsonLid
01-01-2024, 00:00
#6
15, bij een verjaardag van m'n broer. M'n ma vroeg of ik nog ff de hond uit wilde laten omdat ie knettergek werd van het bezoek. Was inmiddels een of uur 12 s'nachts. Halverwege kotsend in slaap gevallen, en m'n broers vrienden mochten me naar huis brengen. :beer: Daarna door me pa de douche in getrapt om vervolgens daar in slaap te vallen... :grin:
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#7
12 jaar was ik, van cola met jenever :kots:
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik op mn 14e mijn leven begon ook op mn 13e(blowen zuipe)
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hou oud waren jullie toen je voor de eerste keer echt dronken was??
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op m'n 14e ongeveer geloof ik.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ook op m'n 13de geloof ik, toen begon voor mij het leven.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben nooit dronken geweest, dan ben ik gevaarlijk dat weet ik van mezelf :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik was ongeveer 15 denk ik, had ervoor wel eens gedronken maar niet veel.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jaar of 13/14..
Was met carnaval. Was hartstikke leuk om te ontdekken. :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Toen ik voor het eerst dronken was had ik al wel coke, ecstasy en wiet gedaan. Apart eigenlijk.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik was 21 toen ik de eerste keer echt dronken was. Ik dronk wel al 5 jaar alcohol, dat wel, maar dat was nooit meer dan 3-4 glazen.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#17
12ofzo denk ik
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
Toen ik voor het eerst dronken was had ik al wel coke, ecstasy en wiet gedaan. Apart eigenlijk.
Klik om te vergroten...

dat is idd apart. Had je dat al vaak gedaan voordat je dronken geweest was? want dan lijkt me de 1e keer dronken net zo speciaal als bijvoorbeel de eerste keer xtc voor de meeste is...of had je dat niet?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb geen druppel gedronken voor mn 35e. Ook geen drugs.

Echt goed ziek-dronken was ik voor het eerst ook op mn 35e. Na 2 flessen wijn kotsend met mn hoofd op de wc-bril in slaap gevallen... en een kater...... poeeeeheeee

Gelukkig heb ik dat probleem wel in de hand. Meer dan een incidenteel glaasje wijn of bier drink ik eigenlijk niet.

Daar heb ik geen ruimte voor met mn andere verslavingen.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#20
13, toen begon voor mij het leven, net als deranged zei. Daarvoor nog niks aangeraakt, alleen gerookt.
*haalt prachtige herrineringen op, aaaahh, de nostalgie :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."