Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb op rock werchter 2 voor 15 kunnen verkopen en mn laatste speed (0.1gram) ook nog eens voor 10 euro verkocht"
"100 deftige pillen heb ik voor zo'n 140 euro"
"Dissonant zei: Armani7 zei: heb op rock werchter 2 voor 15 kunnen verkopen en mn laatste speed (0.1gram) ook nog eens voor 10 euro verkocht Klik om te vergroten... Haha Afripper Klik om te vergroten... whaha volgende X werchter neem ik een pilletje of 60 mee leve de buitenlanders die er komen"
"prijs varieert van leverancier bij mij bij een is het 120 voor 100 bij een andere is het 50 voor 100 ..."
"ExceptionalInsight zei: Als je wilt trippen, zou ik het als ik jou was toch bij banaan met cola houden. Sorry, normaal hou ik er niet van om open deuren in te trappen, maar deze vroeg er gewoon om (: Klik om te vergroten... haha dat vroeg er iidnerdaad om *ligt eventjes strijk* ik heb enkel de dag erachter zo'n brak en down gevoel ^^"
"inderdaad vroeger loste ik dat gevoel gemakkelijk op door een lijntje coke maar sinds ik gestopt ben met coke :P"
"je kan codeine ook converteren in morfine"
"maakt toch niks uit"
"Shiva1982 zei: Frisko zei: jaja zei: DreamWeaver zei: Alle mensen die ik ken die het geprobeerd hebben kunnen nu niet meer zonder. Klik om te vergroten... En dan sos op je "wishlist" hebben staan; daarvoor geldt in principe toch hetzelfde? Klik om te vergroten... inderdaad,sossa is net zo een sluipert als hero Klik om te vergroten... Meen je dat nou serieus? Volgens mij valt dat best mee. Heb zo ongeveer 2 jaar geleden voor het eerst een plof gerookt (sos gemixd met wiet en tabak). Vond het op zich wel relaxed, maar stond niet gelijk te hunkeren naar meer. De afgelopen 2 jaar nog z'n 5 keer gerookt, maar meestal na een nachtje xtc. Maar om nou te zeggen dat ik verslaafd ben... nee, absoluut niet. Of zal dat per persoon verschillen? Voorlopig blijf ik erbij dat hero veel verslavender en slopender is dan sos... Klik om te vergroten... ga een paar weekends achter elkaar is goed op de sos, of gebruik het eens als je je slecht voelt"
"knurft zei: Ja uiteraard ben je goedkoper uit per pil als je ze per 5000 haalt! Maar wat heb je aan zo'n belachelijke voorraad als je zelf niet fanatiek dealt? Vind 180 euri best een nette prijs eigenlijk Er van uitgaande dat het zuivere sterke pillen zijn! Klik om te vergroten... ik zou ze snel verkocht krijgen"