Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hm ik heb 'n paar keer iets teveel naar m'n zin gebruikt toen ik bijpakte, maar heb het maar 'n paar keer gedaan sowieso. Gebruik nu iets minder zelfs nog, gewoon voor een heel klein beetje energie, in combinatie met andere drugs, ik gebruik speed nooit 'los'."
"Braaf! Ik heb op het Fullmoon festival 3 nachten achter elkaar speed gedaan, goed geslapen en erg veel fruit gegeten en wat vitamine-C pillen geslikt.. voelde me geweldig, helpt echt inderdaad."
"Maja op een gegeven moment merk je dat het niet zo goed voor je is, en daar izzie nu achter, dus wil ie er vanaf. =P"
"Hahaha! Ja ik heb ook 'n paar keer benauwde momenten gehad met een vriendin die niet wist dat ik wat gebruikte... uiteindelijk toch wel gelukt... als ie eenmaal 'staat' dan gaat het ook goed ook. =) Veel succes."
"Want dat is al rotzooi genoeg. =P"
":') Ik denk dat 6 tot 8 liter water per dag in je lichaam slechter is dan een beetje THC. Maar goed, het is niet strafbaar."
"Robdebob zei: methyl staat voor CH2, dus amfetamine mist wel degelijk 1 koolstofatoom Bron: wikipedia Klik om te vergroten... <Mierenneuk> Een methyl is doorgaan CH3, en niet CH2, dus of jij maakt een typfout, of wikipedia zit er gruwelijk naast.. </Mierenneuk> Dit maakt verder uiteraard niks uit in dit geval, methamfetamine heeft inderdaad gewoon 1 koolstofatoom meer."
"Wow 50 gram.. dat snuif ik misschien weg in m'n hele leven."
"Moet het wel in de vriezer bewaard worden neem ik aan? Ik had toen eens speed gehad wat een aantal weken op kamertemperatuur was, dat was niet zo geweldig meer."
"lysergine25 zei: Ik ken wel iemand die zijn leven heeft verspoten op de speed. Klik om te vergroten... Zoals ene H. Brood. Die spoot 2 gram speed per dag, voor zeker een jaar of 30.."