Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer ECHT dronken

eerste keer ECHT dronken

105 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
15 op een kerstgala
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
bij mij was dat 16 jaar.. daarvoor had ik wel al veel alcohol gedronken, maar de eerste keer da ik 10 pinten dronk was op mijn 16..

als je er maar 6 drinkt op je 13, dan telt het niet mee imo, tipsy was ik al genoeg geweest :)
toen smoorde ik wel al regelmatig, maar alcohol heb ik pas later 100% kunnen aprecieren
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op mijn 15e, was tevens de 4e keer dat ik aan de alcohol zat :beer: Was bij een feest van een meisje waarmee een van mn maten mee had lopen bekken een week eerder in een cafe. Ik heb ontzettend veel bier gedronken, en ook atten als een gek. Was uiteindelijk tijdens het pissen mn evenwicht verloren, knalde met mijn kop tegen de muur aan en viel toen in slaap totdat andere mensen op de deur begonnen te bonken :P

Na die keer werd ik een stuk losser en begon ik ook met roken en blowen en toen kwam de rest.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#4
15 op de 16e verjaardag van een goede vriendin; een uit de hand gelopen bakvissen situatie om je voor te schamen werkelijk!!
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#5
op me 14de op een klasse feestje :flushed: . khad wel eerder ''gedronken'' maar toen was ik egt egt egt dronken, dan bedoel ik dat je al1 nog maar kan zitten/liggen en kotsen :flushed:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
14
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#7
18de, dees jaar nog :)
Was ervoor geen fervente fan van alcohol door familiesituaties enzo, Maar ik begon al snel de pint te leren kennen en ben al een paar keer goe zat geweest, maar telkens wel altijd met combinatie van wiet :)
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik weet er niet meer zo veel van van de 1e keer dat ik egt dronken was :(

maar ik weet wel dat het gelaxed was...
ik geloof dat ik een jaar of 14 was
aan de Apsint geloof ik... Best lekker spul trouwens... :grin:
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Ook op m'n 13de geloof ik, toen begon voor mij het leven.
Klik om te vergroten...

Deranged zei:
Toen ik voor het eerst dronken was had ik al wel coke, ecstasy en wiet gedaan. Apart eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Had jij al voor je 13e coke gedaan :openmouth:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
jaja, het is een stoere vent.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb coke op m'n 13de gedaan. En nee, coke is voor mietjes.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
14 denk ik...

Écht dronken zijn vind ik niet leuk.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#13
14de......
had een feestje op de manege(de klomp voor de arnhemmers)
we zouden in de hooizolder blijven slapen met zijn allen....
wij 4 flessen wijn gehaald(die ik niet eens luste)
en zuipen maar,ik heb die nacht heel t hooi ondergekotst,man oh man wat was ik ziek......
t ergste was ik moest ook nog naar huis die ochtend.....
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#14
ze kregen mij wat ze ook deden 's ochtends echt niet uit bed :P
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dzy zei:
15 op een kerstgala
Klik om te vergroten...

Aiii :grin:
Charmant :wink:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#16
echt dronken was op mijn veertiende. op chiroweekend. en ja, wat doe je dan? dan zuip je in je eentje een fles jenever op natuurlijk. en dat had ik wel geweten. zuipen rennen vliegen vallen opstaan en weer doorgaan. pissen in de hangmatten, al je belkrediet opbellen, ruiten insmijten alsook het brandalarm. blijven hangen in prikkeldraad, van de trap vallen, de hele slaapkamer ondergekotst, in de kast kruipen als ze je zeggen om je tanden te poetsen. na vier uur slapen uit je bed geschopt worden en een knoert van een kater hebben. ik dacht dat ik doodging. toen begon voor mij het leven :grin:
sindsdien nooit geen druppel jenever aangeraakt. garcia effect :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik was 21.. :rolleyes:
r
rockaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op mijn 13e. Had stuk of 20 glazen bier op :openmouth: Ik herriner me bijna niets meer van die avond behalve veel gezelligheid :beer:
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik was 12 ofzo, had samen met mn vriendin een fles bessenjenever gedronken in de dug-out op het voetbalterrein.
Toen ben ik echt goed ziek geweest!!
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#20
12 jaar was ik, van cola met jenever :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."