Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vodkaatje lemon ... oh ja..met ijs"
"Ik had absinth geprobeerd, maar vind t echt TE smerig. Maarrrrr, heb afgelopen wkend wat anders op ...Elevation...en dat was wel superrr. Zit ook dat thujon in en veel 35mg en tis niet zo'n bak alcohol (maar 25%) dus..... dronk lekker door hehe En t smaakje was tenminste lekker We hebben t met zijn vieren zitten drinken en voelde allemaal toch duidelijk anders dan alleen alcohol. Gewoon online besteld"
"Bij 3 drankjes begin ik wel wat te merken en bij 6 zit ik er lekker in. Echt helemaal van t padje af ben ik niet zo vaak."
"MMM vind een biertje juist wel cool..... en gewoon lekker"
"heb elevation op van t wkend en t was superrr"
"ik drink thuis altijd eerst een paar elevations, werkt als een dolle"
"Voor mij ook de 1e keer geweest om te zoenen met een meisje met teveel op. Nooit spijt van gehad"
"14e na 2 en een half biertje, wat een tijd was dat ...lol"
"aiai, dan maar geen gewenning, wel lachen zeg die filmpjes, maar ik hoef r ff niet op"
"Zijn t wel meer incidenten? of staat t nu gewoon meer in de krant.....lekker handig voor die idioten die terug willen naar de jaren 50."