#1
Toen ik voor het eerst dronken was had ik al wel coke, ecstasy en wiet gedaan. Apart eigenlijk.
Deranged zei:Toen ik voor het eerst dronken was had ik al wel coke, ecstasy en wiet gedaan. Apart eigenlijk.
Trippelicious zei:Ik was een jaar of 13 denk ik, na de examens. En men moeder vroeg me of ik zat was maar ik bleef ontkennen terwijl ik me moest vasthouden. Maar nu vind ik zat zijn helemaal nimeer fijn, ik drink dus ook bena geen alcohol meer.

, ondertussen maar 1 keer heeeel zwaar zat geweest van sterke drank die ik ondertussen bijna nooit meer drink,probeer ik toch
doest the trick for me 
Psycho_Chrono zei:Eenmaal daar aangekomen heb ik een half uur met mijn sleutels staat prutsen bij de voordeur. Het lukte me gewoon niet. Ik keek omhoog en zag dat mijn slaapkamerraam op een kier stond...
In een totale eclips van gezond verstand dacht ik "Nou Jim, toe maar, doe je ding" Dus ik klim via de verroeste regenpijp naar mijn raam. Eenmaal twee meter boven de grond besloten mijn handen niet meer mee te werken aan dit vermoeiend proces en donderde ik naar beneden.
Intussen waren enkele mensen wakker geworden van mijn gekerm op straat, ik was natuurlijk in pijn. Opeens gaat een deur verder de deur open, staat mijn vader bij de 'buren'. "Euh Jim, ben je zat?" ik "Nee hoezo" mijn vader "Omdat we al ons hele leven hier wonen en niet bij de buren"........

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."