Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer ECHT dronken

eerste keer ECHT dronken

105 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toen ik voor het eerst dronken was had ik al wel coke, ecstasy en wiet gedaan. Apart eigenlijk.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik was 21 toen ik de eerste keer echt dronken was. Ik dronk wel al 5 jaar alcohol, dat wel, maar dat was nooit meer dan 3-4 glazen.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
12ofzo denk ik
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Toen ik voor het eerst dronken was had ik al wel coke, ecstasy en wiet gedaan. Apart eigenlijk.
Klik om te vergroten...

dat is idd apart. Had je dat al vaak gedaan voordat je dronken geweest was? want dan lijkt me de 1e keer dronken net zo speciaal als bijvoorbeel de eerste keer xtc voor de meeste is...of had je dat niet?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb geen druppel gedronken voor mn 35e. Ook geen drugs.

Echt goed ziek-dronken was ik voor het eerst ook op mn 35e. Na 2 flessen wijn kotsend met mn hoofd op de wc-bril in slaap gevallen... en een kater...... poeeeeheeee

Gelukkig heb ik dat probleem wel in de hand. Meer dan een incidenteel glaasje wijn of bier drink ik eigenlijk niet.

Daar heb ik geen ruimte voor met mn andere verslavingen.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
13, toen begon voor mij het leven, net als deranged zei. Daarvoor nog niks aangeraakt, alleen gerookt.
*haalt prachtige herrineringen op, aaaahh, de nostalgie :grin:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Trippelicious zei:
Ik was een jaar of 13 denk ik, na de examens. En men moeder vroeg me of ik zat was maar ik bleef ontkennen terwijl ik me moest vasthouden :mrgreen: . Maar nu vind ik zat zijn helemaal nimeer fijn, ik drink dus ook bena geen alcohol meer.
Klik om te vergroten...

Woow jij doet vroeg examens!? Hoog begaafd ofso :P?

Maargoed, Mijn eerste keer was op mijn 14e tijdens een feest. Heel veel bier gedronken. Vond het toen helemaal geweldig maar was wel een beetje verward doordat ik 50% van het feest niets meer herrinerde :beer:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het was voor het eerst dat ik ging drinken, ik was 14 en heb me helemaal lazerus gezopen, bier in overvloed en bijna alles gratis :grin:
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#9
mijn eerste keer was toen ik 13 was toen dronken we nog bier beer van dat skraale spul :grin:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#10
net 1 week 16, zat met m'n team op terras, en zat bij jongens in het team van rond de 20 die stevig door zopen. toen kon ik na 3 liter bier nog net naar huis fietsen en daar de wc stevig onder gekotst.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
zal ergens rond m'n 13e/14e zijn geweest.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is niet mijn eerste keer dronken, maar wel de leukste anekdote over dronken zijn die ik ooit heb meegemaakt.

Ik was een jaar of 15 en kwam terug van de stad. Ik was zo lam als een ongeschoren varken en liep (of fietste, maar lijkt me onwaarschijnlijk) terug naar huis. Eenmaal daar aangekomen heb ik een half uur met mijn sleutels staat prutsen bij de voordeur. Het lukte me gewoon niet. Ik keek omhoog en zag dat mijn slaapkamerraam op een kier stond...

In een totale eclips van gezond verstand dacht ik "Nou Jim, toe maar, doe je ding" Dus ik klim via de verroeste regenpijp naar mijn raam. Eenmaal twee meter boven de grond besloten mijn handen niet meer mee te werken aan dit vermoeiend proces en donderde ik naar beneden.

Intussen waren enkele mensen wakker geworden van mijn gekerm op straat, ik was natuurlijk in pijn. Opeens gaat een deur verder de deur open, staat mijn vader bij de 'buren'. "Euh Jim, ben je zat?" ik "Nee hoezo" mijn vader "Omdat we al ons hele leven hier wonen en niet bij de buren"........
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Op men 14,me eerst echt ''feestje'',georganiseerd door de school(hoedjes of 100-dagen fuif voor sommige onder jullie)

Had iets van 15-17 pinten op(ik had daarvoor wel eerst naar een spaghettiavond geweest)i en was een van me eerste keren dat ik bier dronken(daarvoor alleen maar es een slokje)--->De busrit en wandeling naar huis weet ik niet meer en thuis heel de pot onder gekost, was een ranzig goedje met die spaghetti :wave:

Mja,kheb eruit geleerd,nu drink ik met mate :beer:, ondertussen maar 1 keer heeeel zwaar zat geweest van sterke drank die ik ondertussen bijna nooit meer drink,probeer ik toch :grin:

:stoned: doest the trick for me :stoned:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ben vroeger toen ik dronken was heel wat keren her en der op straat in slaap gevallen :grin: in bushokjes etc.
s
slowcheetahLid
01-01-2024, 00:00
#15
Best laat eigenlijk in vergelijking met de rest, ik was 17 had te lang gewerkt, te weinig gegeten te veel gedronken en daar heb je het. K heb er niet echt van genoten om eerlijk te zijn, niet voor herhaling vatbaar. Bij echt ver heen zijn zie ik de lol van alcohol niet meer zo goed in :wink:
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn eerste keer dronken was in de tent.
Ik had alles door mekaar gezopen en kon niet meer lopen.
Helaas is dat alles wat ik kan vertellen want zoveel weet ik er niet meer van.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psycho_Chrono zei:
Eenmaal daar aangekomen heb ik een half uur met mijn sleutels staat prutsen bij de voordeur. Het lukte me gewoon niet. Ik keek omhoog en zag dat mijn slaapkamerraam op een kier stond...

In een totale eclips van gezond verstand dacht ik "Nou Jim, toe maar, doe je ding" Dus ik klim via de verroeste regenpijp naar mijn raam. Eenmaal twee meter boven de grond besloten mijn handen niet meer mee te werken aan dit vermoeiend proces en donderde ik naar beneden.

Intussen waren enkele mensen wakker geworden van mijn gekerm op straat, ik was natuurlijk in pijn. Opeens gaat een deur verder de deur open, staat mijn vader bij de 'buren'. "Euh Jim, ben je zat?" ik "Nee hoezo" mijn vader "Omdat we al ons hele leven hier wonen en niet bij de buren"........
Klik om te vergroten...

Te fakking geniaal. :mrgreen:

De ellende begint ook altijd met die rotterige sleutels. :P
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
eigelijk was mijn eeste keer dronken toen ik 6 was. ik had met oudjaar alle restjes uit alle glazen opgedronken... heel erg van moeten overgeven :(
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Eerste keer echt dronken...
Jaartje of 12, na begrafenis.
Baileys met ijs :mrgreen:
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#20
op mijn 15de tog egt dronken daarvoor voelde ik nie egt iets voor alcohol meer voor wiet en hash ensow :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."