Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vind ook dat ze zouden moeten stoppen met al dat geversnij"
"DAAAAARK goa(kwenni welke liekes is ne gekopierde cd)"
"Leuk tripreport, wil het zelf ook wel eens proberen. Het lijkt me wel handig dat je zo energiek bent van DOB, met lsd op wordt ik altijd zo moe. Zou dit dus mss de ideale tripdrug zijn voor op feestjes of zou het para-gevoel te groot worden? Echt leuk verslag, had nog nooit een DOB verslag gelezen, was het wel eens tegengekomen in het PIHKAL aangezien ik wel meer en meer geinteresseerd ben aan het raken in syntheses maar had er weinig aandacht aan besteed...spijtig genoeg."
"berbe zei: domzel zei: amfetamine veroorzaakt hersenschade, is een feit. Maar ik denk eigenlijk dat pillen je hersenen ernstiger aantasten dan speed. speed ruineert dan wel weer alle overige onderdelen van het lichaam daarbij Klik om te vergroten... idd helemaal mee eens Klik om te vergroten... ja ook mee eens maar spek is ook niet goed ze wordt ge ook retesimpel van na een grammetje op een avond"
"Deranged zei: Klik om te vergroten... lol"
"Heb dit met bijna elke drug, buiten lsd, paddestoeltjes en andere hallucinogenen..."
"Die buikpijn is meestal gewoon afkick hoor, tenzij je idd bommetjes speed slikt, daar gaat je maag echt helemaal van naar de tering."
"dat zal idd wel coke zijn"
"Naargelang dat ik nu al heel veel drugs in combinatie met speed heb gedaan dit topic, wat vinden jullie ervan en waarom? Ik begin alvast: Ik hou de laatste tijd erg van speed, het is zalig... Mijn eerste combi met spek was alcohol, leuk effect alleen voel je van de alcohol niet zo bijster veel meer maar het is bon. Speed en xtc kwam later, tevens een zeer goede combi, je staat te flashen en je wordt niet moe Lsd en speed: zalig, je hebt alle energie voor vanalles en nog wat te doen tijdens je trip en je bent na de trip niet moe, op het moment dat je lijn binnen is is het effect van lsd even minder maar niet voor lang... na de trip ben ik ook niet moe. Wiet en pep is dan weer geen aanrader, je voelt echt geen zak meer van je wietje. Wiet en vloei, ook zalig het heeft wat weg van een goede xtc pil, je staat strak en je bent helemaal wauzie echt fun."
"by spuiten is het volgens my echt niet zo goed voor je aders hoor dat er ineens op een kleine plaats een hele hoge concentratie drugs langskomt, volgens my verneuk je je bloedvaten er fameus hard mee."