Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"succes"
"wat een sukkel"
"Qocaïne zei: 5 uur extra energie? Wat een troep zal daar dan wel nie inzitten Klik om te vergroten... caffeine"
"niets"
"Ik had een x een film gezien over een normale jongen die een vriendin kreeg die hero snoof. Hij deed het ook een x werd toen spuugziek en toen wou ze samen met hem spuiten. Dat deden ze en die vriendin kreeg later een overdosis en hij kickte af. Het waren 'typische straatjunkies' geworden. Volgens mij was deze film waargebeurd, maar het greep me heel erg aan. Weet iemand hoe deze film heette?"
"ik op mn 14e mijn leven begon ook op mn 13e(blowen zuipe)"
"leffe blond"
"Hou oud waren jullie toen je voor de eerste keer echt dronken was??"
"cadou zei: Ik heb een tijdje terug een docu gezien van de bbc die ging over een jongen in engeland die de ziekte van parkinson had, in een stadium al zover dat zijn medicatie niet meer hielp. Deze jongen was eind twintig en hield net als de meeste andere jonge mensen van uitgaan(disco). Op een avond was t' ie uit in een disco en werd hem xtc aangeboden, dit heeft hij toen genomen en wat bleek? Alle spasmen en oncontroleerbare bewegingen waren over! Maar dan ook echt over! Hij had weer complete controle over zijn lichaam. Deze jongen is dus aan zelfmedicatie begonnen. Hij is er na een tijdje met zijn arts over gaan praten en die man vond dat zo interessant dat ze een onderzoek met hem zijn gaan doen naar de effecten van mdma op parkinson in de hoop er een nieuw geneesmiddel van te maken of in ieder geval een onderdrukker waardoor mensen weer iets meer controle over zichzelf krijgen. helaas dan wel zonder de euforische werking. Zou te gek zijn als dat lukt nietwaar? Klik om te vergroten... klinkt wel mooi ja"
"Denk ff na voor je aan die sh*t begint want het is echt gewoon k*t troep. Je ziet er zoveel mensen aan kapot gaan die begonnen ook van Ja ik kan het wel hebben en ik raak toch niet verslaafd, maar 99% van hun is nu verslaafd en 90% daarvan liggen nu onder een brug te stelen en uit vuilnisbakken te eten. Denk na man!"