Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Closed eye visuals gaan bij mij in een club altijd moeilijk hard! Thuis had ik wel verstooringen van mn beeld (lijnen die golven etc) maar minder heftig. Waarschijnlijk door alle lichten in clubs Als ik mn ogen dicht doe verdwijn ik in de muziek, golvend over over een landschap waar ik zelf inrichting aan kan geven Het 1s vertraagd kijken heb ik alleen de laatste keer meegemaakt, toen 'ie insloeg. Was een capsule met 125mg MDMA (effectief). Moest toen ook wel ff gaan zitten en 5 minuten genieten van een tsunami warme happy-vibes die over me heen kwam Crashes doe ik niet aan Nog nooit down/depri/futloos gevoeld. Juist altijd een ontzettend tevreden gevoel en wolkjes overal waarop ik loop. 1 keer XTC is bij mij altijd 2 weken plezier. Een week van te voren loop ik al met een smile van hier tot gunster op mn bakkes omdat 'het er weer aan zit te komen' en een week erna kan ik nog nagenieten van alle mooie momenten Gotta love it"
"Ja, blowen tot nu toe altijd gedaan bij een pilletje, maar de werking die mensen hier noemen heb ik er niet van... Heb juist het idee dat het geen ene klap in kan brengen tegen het overheersende mdma effect. Ik vind het lekker, het is is fijn om ff een stickie te roken maar een waarneembaar geestelijk/lichamelijk effect is er bij mij nooit bij"
"Beanhead zei: Blowen is eigenlijk al zo'n gewoonte geworden dat ik het normaal bij alle drugs gebruik Klik om te vergroten... sowieso Vet ook dat blowen met zo'n beetje alle drug goed en veilig te combineren is"
"supermagneet zei: Ik rook ook altijd bergen met jointjes als ik mdma opheb, het gevoel in je lichaam word zoveel intenser en voel ik echt alle lucht om me heen en lijk ik er soortvan doorheen te zwemmen. Wel heb ik vaak dat ik het ene moment super energiek ben en helder en het volgende moment het gevoel zo intens is dat ik even moet gaan zitten om met de ogen dicht weg te spacen. Ik weet nou niet of die afwisseling tussen helder en actief zijn en stil zo weg spacen aan de joint lig want ik heb eigenlijk nooit mdma gebruikt zonder erbij te blowen. Klik om te vergroten... Dit wegspacen gebeurd mij ook altijd. Door de rabbithole van absurditeit en aan de andere kant in Wonderland uitstappen Vervolgens gebeurde dit ook elke keer daarna dat ik een jointje rookte, alleen leek de uitgang verdwenen en ik gaf geen enkele reactie meer naar de buitenwereld, compleet omvangen in eigen wereld... Eigenlijk wel leuk, totdat ik ook zonder iets te gebruiken in die space kwam Verwarring, stemmen horen, TVs die tegen me praatte, een partij Deja Vu's waar je ziek van wordt Toen maar besloten te kappen met blowen en een drugpauze in te lassen"
"Ja, ook 70mg ga je merken en gaat zeker een fijn effect leveren Als je niet wilt bijpakken, neem de overige dan ook niet mee. Je zult niet de eerste zijn die z'n eigen belofte daarin niet kan houden..."
"Dr Gonzo zei: nee ff zonder dollen,ik denk dat ik gewoon een soort tolerantie heb opgebouwd voor die dingen,eerste pilletje die ik ooit nam was de beste en lekkerste trip die ik never meer terug heb kunnen halen..... Klik om te vergroten... Dat heeft 95% van de XTC gebruikers, een compleet nieuwe ervaring is nou eenmaal kneitervet omdat je géén idee hebt wat het is, wat het doet en wat je kan verwachten... Dat pillen van tegenwoordig slechter zijn dan vroeger is niet waar, uit de test gegevens van de nederlandse testcentra van de afgelopen 15 jaar blijkt dat ze zelfs met gemiddeld 5% ofzo sterker zijn geworden Dus ik gok dan toch ook op een soort tollerantie Je houdt voldoende tijd tussen de gelegenheden dus daar kant niet echt aan liggen... ik zou zeggen, neem de volgende keer eens wat meer en kijk of je weer in de buurt kan komen van wat je zoekt :P"
"Arizona zei: of xtc is niet je ding, dat kan natuurlijk ook. Klik om te vergroten... Nee. Dat kan niet."
"pushu zei: Nou dat is wel vreemd want overal op internet lees je dat de kwaliteit erg naar beneden is gegaan. Klik om te vergroten... Dat gooi ik op de stapel 'vroeger was alles beter' verhalen van de eerste generatie xtc groot gebruikers. Daarnaast zijn verhalen die je leest behoorlijk onderhevig aan kopieer gedrag. Als eenmaal het 'gerucht' ontstaat dat x vroeger beter was zal je dat niet meer uit het geneem goed gebeukt krigjen... zo denkt nog steeds 90% van de alcohol drinkers dat je je baileys niet met cola mag mixen... En dat jij de afgelopen 3 jaar alleen maar mccp hebt gehad zegt natuurlijk geen klap over het kwaliteitsverloop van de XTC door de jaren heen... Meer over je connecties... Als het goed is ben je as we speak de betere pillen aan het uit proberen Wel goede shit? (btw...je zegt dat het een dealer is die zn shit laat testen...dude. JIJ moet het testen. Niet je dealer...) Knap trouwens dat je een quote plaatst onder de naam van Dr Gonzo, met mijn tekst erin"
"pawelonius zei: Sowieso wel beter voor eerste keer denk ik.... Klik om te vergroten... Dat denk ik ook Ga je het trouwens thuis doen of op een party? (want thuis in een chille setting is het misschien wél een idee om anderhalf te doen. Dan kan je er lekker op je gemakje inglijden in een vertrouwde omgeving. Op een party zouk het gewoon rustig aan opbouwen zodat je weet wat je kan verwachten ) Either way.... ENJOY"
"Angramar Temenos zei: Je hebt ook nog de XTC fietsmode. Dit wordt als volgt bereikt: Je hebt nodig: Een eenwieler Een schans Een clownskostuum XTC een dildo een geit een megafoon. een grote bak met stront een stoel gras lijm Plaats de schans, bind de geit voor de schans aan de stoel vast. Leg de grote (30+ liter) bak met stront op de stoel. Doe het clownspak aan, en maak een groot gat in het pak op de rug. Smeer hier de lijm op, en daarop weer het gras. Slik nu je XTC, en wacht tot deze werkt. Pak de eenwieler en de megafoon; Fiets zo hard als je kan richting de schans. Neem de megafoon en schreeuw er "ICH BIN EIN BERLINER" door. Op het moment dat je de schans bereikt en in de lucht zit met de eenwieler, spring je zo hard als je kan van de eenwieler, trek je je broek uit, en ram je de dildo in het plasgat van je penis, buk voorover en ram je hoofd in je anus. Als alles goed gaat kom je nu met een kapotte penis en je hoofd in je anus neer op de grond tegen de geit aan, die keihard schrikt, probeert weg te rennen en daarmee de stoel met stront omgooit, zodat dit op je hoofd valt, terwijl je neerkomt op de geit die onder je gewicht gevangen zit, en ook bedekt wordt met stront. Als het goed is gaat de geit stukken gras van je rug kauwen; de sensatie van gebroken botten, een kapotte lul/anus, stukken huid die door de geit mee worden gescheurd en de zachte, stinkende diarree en de XTC zullen ervoor zorgen dat je harder gaat als ooit te voren! Echt een tip, proberen! Klik om te vergroten... HULDE ! Dit is gewoon brilliant! bedankt dat je dit hebt opgeschreven!"