Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het gekocht in een smartshop in Nijmegen , tis wel duur (12,50 per 2 pilletjes) daar is iedereen het wel over eens. Echter ik wilde het eens geprobeerd hebben , die paar euro maken mij dan niet uit Zo ziet de verpakking eruit : { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Op een feest het liefst techno , mag dan van trance tot hardcore. En thuis (soms solo) heb ik super herinneringen aan Faithless , The Doors , The Cure , Air of een techno Inet radiostation met een super mix"
"Natural_Mystic zei: Techno en minimal hoor ik het liefst als ik aan de MDMA zit. Op cocaine vind ik alles wel ok, maar sowieso houd ik het liefst van rock, metal, techno en minimal. Tijdens mijn eerste paddotrip heb ik veel VNV nation gehoord, was ook leuk. Klik om te vergroten... VNV Nation , das weer ff geleden. Zal em weer eens draaien , kun je lekker op chillen"
"Ik was er ook bij dit jaar Gelukkig zat het weer goed mee , niet te warm maar toch lekker. Lijkt me idd ook een top locatie om je verjaardag te vieren , grats nog Wij waren vooral in de tent Kne Deep toen DJ Rush daar heerlijk aan het draaien was. Ook de performance van Proteus was helemaal top Nou alleen zo snel mogelijk van de spierpijn zien af te komen hehe."
"James Brown - Lost Someone"
"Als je aan 100 mg - 150 mg per keer voldoende hebt , lijkt me 35 euro voor 1 gram niet duur ."
"Heb nu eens een paar dagen na het opstaan en voor het ontbijt eens een jointje gerookt en dat bevalt eigenlijk best goed . Normaal heb ik altijd moeite met brood s'ochtens , maar dat is na een jointje geen probleem meer."
"Frisko zei: deze moet je hebben : Klik om te vergroten... Dat is idd een hele fijne , heb er hier ook 1"
"Die draaierigheid is mss te verklaren. Als No trouble niet rookt (cigaretten etc) , dan zal ze bij een 1e joint wellicht de nicotine-rush gevoeld hebben. Ikzelf merk die nicotine-rush elke keer weer en ervaar het als niet prettig , dus rook ik mijn hash en wiet door een waterpijp , ideaal"
"Ik heb laatst een heerlijke avond gehad met 2 ZOO7's. Ik was toen wel moe , maar heb ze allebei tegelijk ingenomen (1e keer met 1 viel zwaar tegen) , en op een nuchtere maag , denk wel dat dat mee heeft gespeeld , maar het was prcs spot-on hehe. Verder geen alcohol of ander spul , maar 4* wat wiet in de waterpijp een uurtje of 3 na inname om het effect langer te laten duren Hieronder wat extra info , denk niet dat iedereen dit product al kent. Product informatie Werking : Dit product werkt energiegevend/opwekkend , tintelend en licht euforisch. Het is bedoeld als een energie gever met een lekkere buzz en een warm/euforisch gevoel. Inhoud: 2 capsules zijn gemiddeld genomen goed voor 2 doseringen. Ingredienten : 50 mg Damiana-Turnera Diffusa flower extract , 100 mg Piper Nigrum extract (containing 50 mg N-benzylpiperazine hydrochloride , 50 mg Trifluormethylphenylpiperazine). Klik om te vergroten..."