#1
Alcohol is niet de kutste drug, maar hij eindigt wel behoorlijk hoog in mijn top 10. Ik ben er redelijk aan verslaafd geweest en hoewel het me nu wel lukt om normaal te drinken blijft het dan altijd oppassen. Als ik nu merk dat ik op maandagavond in eens weer 6 bier in mijn kraag heb gegoten dan gaat alles weer door de gootsteen en hou ik het weer een maand voor gezien.
Ze hebben het gewoon te lekker gemaakt voor mensen als ik.![:grin:]()
Ze hebben het gewoon te lekker gemaakt voor mensen als ik.
),het heeft mij veel ellende bezorgd(scheiding,boetes,vechten...),ruzies heb je zeker niet meer in de hand na het drinken vanaf ongeveer 20 pinten of vanaf 8 whiskey cola's,een probleemdrinker is gewoonweg onvoorspelbaar!!!ikzelf ben een hippieminded persoon,en jawel van alcohol durf ik wel eens raar uit de hoek te komen(zelfs een politieman KO geslegen),het is gewoonweg een heel dure drug en je hebt er niks aan(uitgenomen het moment zelf is prettig)!!!er zou veel meer vrede zijn,als er geen alcohol word gedronken 
. Daarom drink ik me ook nooit dronken.
