#1
Kut drug is niet het goeie woord..
Vind het een van de minst boeiende drugs.. laat ik het daar op houden..
Aangeschoten zijn is zeker wel een chill gevoel.. alleen echt dronken zijn vind ik (het IS) echt zwaar kut..
Vind het een van de minst boeiende drugs.. laat ik het daar op houden..
Aangeschoten zijn is zeker wel een chill gevoel.. alleen echt dronken zijn vind ik (het IS) echt zwaar kut..

),het heeft mij veel ellende bezorgd(scheiding,boetes,vechten...),ruzies heb je zeker niet meer in de hand na het drinken vanaf ongeveer 20 pinten of vanaf 8 whiskey cola's,een probleemdrinker is gewoonweg onvoorspelbaar!!!ikzelf ben een hippieminded persoon,en jawel van alcohol durf ik wel eens raar uit de hoek te komen(zelfs een politieman KO geslegen),het is gewoonweg een heel dure drug en je hebt er niks aan(uitgenomen het moment zelf is prettig)!!!er zou veel meer vrede zijn,als er geen alcohol word gedronken 