Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En dan die Engelse glazen Uilenzeik van onder de vijf procent. Gadverdamme.. Dan heb ik minimaal een liter nodig om een beetje bier te bemerken."
"; allebei te bezopen voor woorden."
"Zolang het geen 20cent-pils is, vindt ik het allemaal wel te haggelen. Grolsch, Carlsberg of een gaan er wel wat beter in dan de rest van de a-categorie. PROOST! P.S. van Bavaria ga ik écht flink over m'n gier, jakkie bah!"
"Adrenochroom zei: karen zei: bavaria !!! Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... en nog meer . Alleen de naam roept al bwa-neigingen op."
"Qocaïne zei: Haal sinds kort geen alcohol meer in huis! Ga van een kratje bier p.w. zo naar de 1 à 2 p.w. Voel me er eigenlijk best lekker onder! Klik om te vergroten... Als ik het goed begrijp, laat je sinds kort de alcohol halen i.p.v. het zelf te halen of je drinkt buiten 's huis. En je drinkt nu 1 - 2 kratten per week en je voelt je er uiteindelijk beter bij? Koel man!"
"glaasje of elf"
"Wanneer valt iemand binnen jullie doelgroep?"
"^Dat is volgens mij de juiste instelling"
"Ik leef met de wetenschap.."
"Al die drek van onder de veertig eurocent is niet te zuipen voor de eerste liter binnen is. Maar dat Export® steekt met kop en schouders boven de rest van die drek uit. Het schuim van dat bier lijkt wel zo een goedkoop afwasmiddel, waar ondanks de vijf pollepels die je in je teiltje hebt laten lopen, het schuim eveneens onmiddellijk doodslaat bij het eerste lichamelijke contact."