Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geld is een middel, als het een doel wordt is alles kapot."
"cronos zei: vode zei: Ik tel west vlamingen niet bij vlaanderen, dat is een land opzichzelf met dat vage taaltje Klik om te vergroten... west-vlaanderen niet bij vlaanderen?,FAKE je dat nu? Klik om te vergroten... Dat mag ik hopen, anders loopt et hier slecht af Roger vandewalle met de pupehalle en z'n pakske toebak bitje gan tjooln bachtn de kuppe"
"Je moet het koken en red bull toevoegen, man wat een rush krijg je daar van zeg"
"15 Sigaretten per joint is onzin. En de schadelijkheid van passief roken wordt echt zwaar overschat. Net als die kankerzwarte longen van dode mijnwerkers op de pakjes sigaretten.. Maar dat die moeder wat joints zit te roken bij haar kind van 7 jaar (ook al weet die nog niet wat het is) vind ik persoonlijk niet door de beugel kunnen. Al lijkt het me wel kunnen als de kinderen aan het slapen zijn."
"Die mensen bestellen het waarschijnlijk zelf bij deze bronnen en willen je het paradijs niet laten kennen denk ik Legale RC's zijn makkelijk puur te vinden bij legit vendors. Illigale RC's zoals 2c-b, of zelfs drugs zijn te vinden maar dan moet je meestal wel een paar dingen doen om er te komen, dan kan de kwaliteit ook wel wisselen naargelang de verkoper. Het vergt een beetje werk, vooral als je het wat veilig moet/wil doen."
"Erg leuk goedje! Werkt langer dan ketamine en (veel) goedkoper. Ik neem meestal een dosis van 25-30mg en als dat dan goed begint te werken nog eens. Gaat altijd erg goed! Ook erg aangenaam als je er een jointje bij rookt, dat geeft echt een versterkend effect. Persoonlijk vind ik het vrij goed te vergelijken met ketamine, maar bij ketamine heb ik meer dat m'n zicht golft, of rolt (weet niet hoe ik het anders moet beschrijven) De mxe vind ik persoonlijk vooral vager zicht geven, zeker in wat hogere dosissen."
"mrflame zei: boenkeng zei: Het zal vast wel eens langsgekomen zijn, maar is dit een drug die je ''ff'' op een avond kan doen? Hiermee bedoel ik dat je wel ervan kan slapen en de dag erna gewoon weer kan functioneren zoals GHB. Klik om te vergroten... Nee,persoonlijk denk ik niet echt. Ik had het in de avond genomen (rond 11 uur) en de volgende ochtend voelde ik het nog steeds, en pas rond 2 uur in de middag was ik weer een beetje de oude. De hele dag lopen M-walken... Klik om te vergroten... Hier heb ik geen last van, maar zorg dat ik niet ga slapen binnen een paar uur na de laatste. Anders voel ik het precies nog even als ik opsta. Verder combineren met wiet/hasj doe ik wel. Bier zou ik er niet bij doen op een feest, want ik kan precies niet meer tegen alcohol met mxe. Heb het wel eens gecombineerd met GHB en dat was wel nog leuk, doseringen waren niet hoog maar een partycombinatie vind ik dat toch niet"
"Ik vind vogel anders wel verweg de geniaalste persoonlijkheid die hier op het forum rondhangt"
"nu worden ze nietmeer besproeit want de werking van de zaden is in de vergetelheid geraakt"
"Neen, ik zal meer zeggen.. Volgens mij bestaat liefde niet eens"