Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een erg mooi report! Leuk ook dat je er wat achtergrondinformatie bij hebt gezet. Maar hoe leg je zo iets aan je zoon uit? Je hebt wel een beetje een voorbeeldfunctie."
"Re: Datura stramonium: een ervaring van tripper en tripsitte Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Waarom wil jij het ook proberen als het nu ook weer helemaal niet leuk klinkt, en eigenlijk nooit leuk klinkt? Bij LSD heb je nog van die hippies die zeggen dat het leerzaam is, maar dat idee heb ik hierbij ook niet. Dit is gewoon helemaal niks. Het heeft ook niks met aankunnen te maken aangezien je bij een hoge dosis helemaal niet meer weet waar je mee bezig bent. Dat weet niemand. En hoe weet je dat je precies de goede dosis pakt?"
"Zo, denk je ik haal ff mijn topic omhoog? :P"
"Angramar Temenos zei: Weet je zeker dat het MDMApillen waren? De effecten die jij beschrijft lijken totaal niet op MDMA.. Ik kan wel heel goed geloven dat je DXMpillen aangesmeerd hebt gekregen (wordt vaak gedaan tegenwoordig, pillen met hoestdrank erin), waarvan je inderdaad moe, suf, en lichtjes waus van wordt (de stoelen en de vloer die omhoog ging). Klik om te vergroten... DXMpillen? Echt nog nooit van gehoord, volgens mij past een dosis DXM niet eens in een pil. Bovendien is het duurder om te produceren dan MDMA. En ook nog eens helemaal niet xtc-achtig, waardoor ze meteen bestempeld zouden worden als kutpillen en niet zouden verkopen. Effecten lijken gewoon op een flinke dosis MDMA hoor. Jammer dat het je niet is bevallen."
"kicknoize zei: Maar ik was niet moe, Trouwens de hele groep had precies de zelfde dingen, Beetje moe.. traag.. en weinig zin in dingen.. Klik om te vergroten... Is normaal als je zit. Dan word je inderdaad duf en wil je niks anders dan hangen. Maar als je eenmaal bezig bent met dansen ben je niet meer te stoppen!"
"Overcome zei: Drientje zei: Ja zo kan ik er ook nog een paar, als hij nou wat zinnigs te melden heeft heeft hij recht van spreken, maar vertellen dat er DXM in xtc pillen zit? Kom nou toch! Ik heb genoeg vrienden die bij testcentra werken en als het waar zou zijn dan had ik het wel gehoord. Klik om te vergroten... Fouten maken is menselijk, je kan toch ook op een normale manier vertellen dat er geen DXM in zit? ik snap niet wat voor meerwaarde het heeft om erbij te vermelden dat je al wel "10 jaar"gebruikt. En als je genoeg vrienden in testcentra hebt, waarom zeg je dat er dan niet bij?, daarmee maak je jezelf overtuigender dan dat je zegt dat je al wel 10 jaar pillen slikt. Maar verder geen problemen hoor Drientje , ik wens je een hele fijne jaarwisseling! Klik om te vergroten... Als iemand herhaaldelijk de wijsneus uit loopt te hangen door onzin te verkondigen mag je daar best wat van zeggen vind ik. Ik vind dat Drientje zich nog behoorlijk in hield."
"Als ik meer dan 2 keer bij pak dan voel ik me moe, draaierig en vaag. Mijn concentratie en geheugen zijn dan ook van een goudvis en als ik met iemand praat vergeet ik vaak midden in de zin waar het over ging, ik voel me dan soms met vlagen echt kut en wil alleen maar slapen. Geen pretje. :P"
"ik doe mijn best zei: Berbatov zei: Oei, met die post ga jij keihard in de fout. Maar dan ook echt keihard. Waar oordeel je op? Natuurlijk weet ik dat heroine levens heeft verwoest en dat het enorm lastig is om er van af te komen. Ik heb vooral uit de twintigste eeuwse literatuur (romantiek) zeker veel gelezen over opiaten en hun effecten en bijwerkingen. Dat zegt natuurlijk niks over de verslavingskans bij mij als individu, maar nu ik het zelf heb ervaren denk ik dat ik leven toch belangrijker vind dan weglopen voor het leven. Jij oordeelt nogal snel over een persoon wat je helemaal niet kent, en ik ben ervan overtuigd dat het mijn leven niet kapot zal maken. Mensen die hero proberen zijn meestal van die trieste mensjes die het leven niet zien zitten en op deze manier een uitvlucht zoeken. Ze raken verslaafd omdat ze toch al schijt hebben aan alles. Ik ben er niet zo eentje. Mijn persoonlijkheid is sterker dan een rots. Ik vind het het tot nu toe waard, zodra ik merk dat ik er ongelukkiger van word is het finito. Peace. Klik om te vergroten... haha,..triest.Wat en wie is er triest.Ik zit nu op de rots,kijkend naar beneden,..En zie ,...!!!!!!!!!! Klik om te vergroten... Doe eens normaal."
"Mike zei: ik doe mijn best zei: .Dit komt op mij over,dat als je alleen dom bent,je dope gaat gebruiken.Gebruiken van drugs,en ook hero heeft mijn inziens niks met intelligentie,studeren,afkomst,milieu,omgeving te maken.Enz enz,.. Klik om te vergroten... Weet je? Als je niets zinnigs te melden hebt doe het dan gewoon niet. Blijf lekker in het onzin forum of zo, daar voeg je misschien nog wat toe.... Die jongen heeft op dit moment meer aan wat positieve input. Misschien vind jij het lekker om iemand verder de grond in te trappen op het moment dat hij al vlak ligt, maar ik heb nog een greintje medemenselijkheid in mijn donder. Mijns inziens heeft drugsgebruik weldegelijk te maken met afkomst, milieu etc. Maar als je daar een discussie over wilt starten zou ik zeggen; Maak er een apart topic over! Oh ja, leer eens quoten, echt niet zo moeilijk hoor.... Klik om te vergroten... +1. Alhoewel, ik denk dat alleen positieve input ook niet goed is. Kritisch zijn moet ook, maar niet op die stomme manier zoals hij dat doet."
"Re: Datura stramonium: een ervaring van tripper en tripsitte Ik denk dat meerdere mensen zich dit wel afvragen als ik eerlijk ben. Je hebt voor jezelf toch wel een reden? Ik ben er wel benieuwd naar."