Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Grammetje speed krijgen? na 2 lijnen als een blok in slaap vallen? Sounds laajk som gram of bakpoeder ? :P"
"het antwoord ligt toch voor de hand liggend ? GEEN SPEED MEER GEBRUIKEN...."
"Jah ik herken dit, maar dan niet met men ouders, maar op een fuif/feest voel ik me bekeken en weet ik met mezelf ook geen blijf"
"Ik heb altijd als ik in de opslagruimte kom (waar al de vuile was enzo ligt) ruik ik ook altijd speed, daarom zit ik daar graag !"
"Nope, 63%... Recht van het lab"
"paulXTC zei: Ik heb af en toe wel van die vlagen van dat ik denk dat ik speed ruik , ik denk dat het gewoon tussen je oren zit Klik om te vergroten... Neeh, in je neus... :P"
"Binnen de lijntjes A.U.B !"
"Leuk verhaal, ik kan het me helemaal inbeelden."
"Waneer: 4 uurs geleden. Waar: Thuis. (Garage.) Wat: Snuiven (inhaleren) van benzine. Hoe: Met men neus boven (in) de bus gaan hangen ! Nou buiten 1-2 lijntjes speed, 4 jointjes in mn hele leven (Ben nu 16) heb ik nooit iets bijzonder gedaan. Tot ik terstraks met men Neus boven de benzine ging hangen. Rond 18u richte ik me naar de garage, pakte de bus, en ging er ongeveer bijna en volle minuut boven hangen. Langst men neus inademen langst men mond er terug uit, zodat ik eigenlijk maar alleen benzine lucht binnekreeg. Daarna voelde ik me percies weg zweven, mar dat gevoel was snel verdwenen waarop en koude rilling door men lichaam ging... Ik dacht aan de kermis (Die volgende week weer hier plaats vind) en op dat moment Kreeg ik echt allemaal momenten terug te zien van vroeger. (Flashback's ? ) Dat ik met men pak friet thuis stond, ... Dat ik lag te rave in de botsauto's, ... Ook allemaal beelden van 3-4-5 jaar terug , zelfs van toen ik nog maar 8 jaar was en dolblij in de mini-bots autotjes ging ! Nou, na en goed kwartier was dat allemaal verdwenen, en had alleen nog maar een nar gevoel in men buik/longen. Kvond het best wel raar/chill gevoel, op dat buik/long gevoel na... Iemand ervaring met dit ? Vind het eigenlijk best wel heftig, maar is het schadelijk? Kan je geen benzine pillen maken? Benzine kan je overal krijgen, dus niet illigaal ! Dit is btw ook men eerste trip ? repport ! :P"
"ok ???? Kijk Jongens ik gebruik speed, MAAR IK WiL SLAPEN !!! Gebruik dan geen speed...."