Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mayan zei: Damn mannen, 2009 is al zo lang van start en zo stil hier Show me your stuff, pictures!!!! Geeft mijn oog ook wat he Ik wou dat ik hier wat kon posten, maar heb niets meer staan. Klik om te vergroten... Beste Mayan, Eerst poste je hier dagelijks over je verschillende kweekjes, van cannabis tot psilo... Toen wilde je er plotseling niets meer mee te maken hebben en dat liet je luidkeels blijken: alles de deur uit etc.... Nu noem je weer expliciet dat je niets meer hebt staan.... Volgens mij probeer je bijzonder opvallend onopvallend te zijn, tsja die Vlaamse Gendarmes he.... maar laat je paranoia niet de boventoon voeren, fuck dem, wees alleen wat discreter in t vervolg zou mijn tip zijn. En voor leuke plaatjes: check wietforum dan, of youtube, dat weet jij ook wel! keep smiling......"
"Mayan: ik kan t alleen maar met je eens zijn, je hebt groot gelijk.. mss paar lowrydertjes in n onopvallend hoekje???"
"Mayan zei: Ben je van BE splif? Zou gij iets opstellen als uw naam bekend is op den bureau? Klik om te vergroten... Haha nee Mayan, indien ik van BE zou zijn zat ik geloof ik niet op dit forum..... en nee, zou t zeker ook niet doen, zei al: snap je en ben t met je eens...."
"hahaha best joke van 2009! Gtje: 60 kg van 100 planten?????? jaaaaah jij hebt er verstand van dat is duidelijk!"
"Beste Gtje, het gaat er NIET om je belachelijk te willen maken, dat is kennelijk je eigen keuze. Vooral in je volharding van je onzin praat. De vraag is hoeveel ongeveer, en dan dus niet de vraag naar extreme opbrengsten. en je blijft wonderlijk rekenen. 60kg van 100 planten. Onmogelijk. Sorry voor jou. 0,6 per watt?"
"Gtje je bent een enorme kletskous. Je begint weer over wattages en dat je dat eens gelezen hebt enzo....boeien! de vraag is hoeveel van 100 planten. Nu is dit al een vage vraag maar 6 ons per plant gaat echt NIEMAND redden. Je kletst. Bullocks. En nee ik maak je niet belachelijk. Hoeft niet, doe je zelf al. succes."
"honingolie zei: Wat is het medium? Wat voor lamp hangt erboven? Heb je een afzuiger? Zo ja hoeveel kuub? Zuur je af? Zo ja wat is je ph? Geef je voeding? Meet je de EC? Staat ie al in de bloei? Hoeveel en hoe vaak geef je water? Wat is de temperatuur? Wat is de LV? Waar zijn de foto's? Klik om te vergroten... Euh, mee eens hoor dat dit noodzakelijke info is. alleen in bloei gaat niet op voor een plant uit zaad (lobbladeren) van 15 cm...."
"Doe Maar zong het al: "geen gedoe met voorkiemen enzo, dat is maar haastige spoed". Voorkiemen is totaal overbodig indien je zorgt voor voldoende warmte/lichtbron. Afgelopen tropische zondagen waren zeer geschikt voor ontkieming. Voorkiemen vergroot risico rot/schimmel/ziektes/beschadiging. Gebruik anders jiffy's of pittpots o.i.d..... beter nog: eerst informeren, dan proberen...... suc6"
"Re: Psy High zei: Zonder foto is het giswerk, maar ik vermoed teveel zon. Die van mij staan naar het oosten, zodat ze enkel in de voormiddag rechtstreeks licht vangen in deze warme dagen. Klik om te vergroten... Haha, ja geniaal, teveel zon voor een woestijnplant....maar goed: plaats foto: kan rot zijn, maar ook "gewone"ingedroogde groei rand na winterperiode zijn. Je kunt het voelen, en ook de rand zelf bekijken: is het weefsel nat, bruin en ruikt het zoetig dan is t rot, weefsel verwijderen en in laten drogen. Trek wat van der huid/rand af en zie.....Je kunt het vaak ook voelen, peyote is na de winter zacht geworden, na langzame wenperiode voel je ze harder worden. Kweek nu deze soort 20 jaar, soms rot er wel eens een, vooral jonge exemplaren.natuurlijk door overmaat aan vocht. Belangrijk is dat de grond snel in kan drogen, in de volle zon kan een peyote soms wel 2 wekelijks water verdragen, een snelle groei is dan zichtbaar."
"Re: HOE DROOGT WIET HET BEST 7 dagen is mijns inziens behoorlijk krap... Goede indicatie is dat de takjes breken en niet meer buigen.... daarna luchtdicht curen zoals Gtje al noemt.... succes"