Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol is de kutste drug die er bestaat !

Alcohol is de kutste drug die er bestaat !

180 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je alchol op een verkeerde manier gebruikt dan is het inderdaad een heel verkeerde drugs. Een verslaving sluipt er bijvoorbeeld heel langzaam in en merk je eigenlijk pas als het eigenlijk al te laat is. In die zin vind ik alcohol een behoorlijk foute drugs.
Maargoed, als je er verstandig mee weet om te gaan en je niet wekelijks lazerus drinkt kan het ook geen verkeerde drugs zijn. Helaas kan lang dit niet iedereen
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
amai jullie kunnen hier echt wel hypocriet zijn hoor.. alsof alcohol nu écht de ergste drug is dat er is :confused:

alle drugs zijn slecht maar zoals de meeste drugs is alcohol wel heel leuk, behalve als je er nie tegen kunt
en meer woorden maak ik er nie aan vuil
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi,

Ik ben ergens toch wel voor een alcohol verbod, want dit zou de zogenaamde; overbevolking tegen gaan.
Mensen die geen kinderen krijgen, in een levensfase; waar ze dat echt niet kunnen hebben.
Minder gevechten op straat, minder agressie enz.

De voordelen:

-Kinderen worden beter opgevoed
-Minder onverwachtse zwangerschappen
-Minder onveilige seks.
-Mensen krijgen meer respect voor elkaar :rollingeyes:

Tja, en dan zul je zien; dat iedereen massaal aan de coke/speed gaat :rock:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jezus wat een kutkater :rolleyes:
En weet ook niks meer van gisteren, alcohol is dit gewoon niet waard
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je té veel lsd, mdma, paddo's en alles waar je scheef van wordt neemt dan zal je er ook nie veel meer van weten hoor :wink:
i
isididamentriLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor mij mijn vriend en vele anderen zeker wel..Ik drink al sinds mijn 12de en ben hierdoor al zeer veel in de problemen geraakt..Ik wens er af te blijven maar soms herval ik wel eens..Alcohol is harddrugs en vernielt zoveel
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#7
isididamentri zei:
Alcohol is harddrugs en vernielt zoveel
Klik om te vergroten...
Ach, het is net hoe je ermee om gaat. Ik kan er verantwoordelijk mee om gaan, dus ist ook geen kut drugs voor me..
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
dLAlvcohol is bedt chhill :grin:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#9
tomz0r zei:
dLAlvcohol is bedt chhill :grin:
Klik om te vergroten...
Word eens nuchter :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Net bij het wakker worden was het best kut, maar nu valt het wel weer mee (:
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb het persoonlijk niet zo op alcohol. Geen idee, misschien vind ik de smaak het effect niet waard.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Godver mnet huissleutelm kwijtgeraakt kutacohol.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vanavond alleen maar alcohol gebruikt (niet teveel), het was lekker :)
morgen weer mdma, en dat zal nog veel lekkerder zijn :tongueout:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alcohol is best leuk op zijn tijd, had afgelopen weekend voor het eerst in maanden weer echt gedronken en heb een top nacht gehad, gewoon niet vaak, en meestal niet te veel en het is best leuk, alleen jammer van de kater.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb op de een of andere manier nooit echt last van een kater, ik slaap alleen een uurtje extra uit
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
azgaza zei:
Alcohol is best leuk op zijn tijd, had afgelopen weekend voor het eerst in maanden weer echt gedronken en heb een top nacht gehad, gewoon niet vaak, en meestal niet te veel en het is best leuk, alleen jammer van de kater.
Klik om te vergroten...
^helemaal mee eens :)
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Meestal heb ik dat ik niks meer weet, het gene wat ik dan nog weet vind ik dan nog wel leuk. Maar op het moment zelf voel ik me altijd zo verneukt niet normaal. Ik drink niet vaak maar als ik het doe, wel veel, teveel eigelijk. Maarja als ik aangeschoten ben verveel ik me, en drink ik door. Tot het telaat is en ga kosten en daarna op de grond lig. Daarom doe ik het ook niet zo vaak meer.

Ik vind het de kutste drug, maar toch gebruik ik het soms. Waarom? Ik zou het niet weten eigelijk, vind het toch wel leuk eigelijk :P
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#18
i'm a social drinker if some says i'll have a drink i say so shall i
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind dat de meeste mensen negatief veranderen door alcohol. In het dagelijks leven zijn het verlegen, stille, saaie, grijze muizen die na de nodige alcoholische versnaperingen plotseling ontpoppen tot mensen die denken dat ze leuk zijn, flauwe grappen vertellen, veel te hard praten, zichzelf graag horen praten, zich sletterig en opdringerig gaan gedragen, soms agressief worden,enz. En o wat een lol, de volgende dag zijn ze bloedchagrijnig van de kater. Nee, geef mij maar drugs, en veel ook!
d
dropkick_tamasLid
01-01-2024, 00:00
#20
liever een jointje :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."