Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja, tegenwoordig wel behoorlijk.. sinds dat franse meisje van de brug sprong. Er zijn wel andere opties, zoals vragen aan mensen buiten de smartshop, maar persoonlijk heb ik dit met paddo's nog nooit gedaan."
"Wat ik wel weet is dat totse niet de betrouwaarste site is..."
"test-results al binnen? ben wel benieuwd"
"coke schijn je heel lang te kunnen bewaren... Gripzakje eromheen en in de koelkast kun je het schijnbaar wel enkele maanden goedhouden(puur theoretische informatie, heb nog nooit coke gebruikt of gehad)"
"En het is medicinale, iig in nl.."
"nog nooit gehoord van iemand die in een shop 1.5 gram haalt,, altijd tientje, 15, 5, etc dus in euros..."
"Van Nelle stevige shag"
"Maar het doet zo'n pijn... Shag is zacht"
"ik weet zeker dattie die van lauu niet overtreft, maar gewoon bij de hema, één kilo voor 6-7 euro ofzo... 20 min in de oven en klaar"
"mijn eerste keer was met 4, waarvan een nuchter,, waren toen 14 en 15 dacht ik, en ging prima... dus.."