Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol is de kutste drug die er bestaat !

Alcohol is de kutste drug die er bestaat !

180 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stemmen maar !
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ga dan maar op een ander..over kortzichtigheid gesproken :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alcohol heb ik het niet zo op.
Heb nooit echt een zieke kater zoals ik die van speed ken.
En word altijd wat stil van alcohol,tenzij ik gewoon aangeschoten ben dan wilt het allemaal nog wel
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien niet de kutste, maar als ik bedenk hoe leuk het effect is en hoe pijnlijk de dag erna is/kan zijn, wel heel kut..
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
iedereen die hier zegt dat alcohol een kut drug is drinkt het bijna nooit. je dronken gevoel veranderd naar mate je meer en meer keren per week drinkt, je kent je grenzen beter, je wauwelt er niet zomaar alles meer uit, ...
ruzies en vallen enzo heb je zelf in de hand en aggresiviteit ook.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
je dronken gevoel veranderd naar mate je meer en meer keren per week drinkt
Klik om te vergroten...

Je bedoelt dat je steeds meer drank nodig hebt om echt dronken te worden?

Sowieso heb ik geen behoefte om meerdere keren per week te drinken, alcohol is zo heel af en toe leuk, maar (imo) veel te lomp wanneer vergeleken met een verfijnde drugs zoals... wiet.. :hearteyes:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
BlackRobBlunt zei:
je dronken gevoel veranderd naar mate je meer en meer keren per week drinkt
Klik om te vergroten...

Je bedoelt dat je steeds meer drank nodig hebt om echt dronken te worden?

Sowieso heb ik geen behoefte om meerdere keren per week te drinken, alcohol is zo heel af en toe leuk, maar (imo) veel te lomp wanneer vergeleken met een verfijnde drugs zoals... wiet.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ook maar het gevoel zelf veranderd ook. moeilijk uit te leggen
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik word tbs gevaarlijk van alcohol, dus no way dat dit iets voor mij is. Een avondje drinken eindigt vaak in handelingen waarvan ik spijt krijg in nuchtere toestand en dagen later ben je helemaal blij van de speed met als gevolg dat je mensen gaat op bellen en hun vertellen dat het je spijt van je excentrieke gedrag wat alcohol met je kan klaar spelen.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
jcutter123 zei:
Ik word tbs gevaarlijk van alcohol, dus no way dat dit iets voor mij is. Een avondje drinken eindigt vaak in handelingen waarvan ik spijt krijg in nuchtere toestand en dagen later ben je helemaal blij van de speed met als gevolg dat je mensen gaat op bellen en hun vertellen dat het je spijt van je excentrieke gedrag wat alcohol met je kan klaar spelen.
Klik om te vergroten...
heb ik ook gehad als ik drink werd ik heel lastig elk weekend ruzie wat gevolg heefd gehad dat als ik nog 1 keer wat doe ik me stamkroeg niet in mag een stadionverbod van drie jaar en heel wat boetes en nu heb er van geleerd en ben niet lastig meer al een beste poos
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alcohol zorgt ervoor dat mensen zich als idioten gaan gedragen. Ik kom steeds vaker dronken randdebielen tegen op straat die zich zodanig provocerend opstellen, agressief gaan gedragen zonder aanleiding, en dan moeten ze dus niet raar opkijken als ze tegen de vlakte gaan.
Ikzelf heb er ook ervaring mee, dat is dus ook de reden waarom ik gestopt ben met alcohol.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Alcohol is zeker niet kut. Tijdens het uitgaan drink ik zo goed als altijd. Soms veel, soms wat minder. Bij alcohol zal je niet het 'warme' gevoel hebben zoals bij xtc ofzo, maar het blijft toch een leuk sociaal glijmiddel. Lekker op cafe zitten en wat drinken en lullen tegen elkaar heeft z'n charmes :grin: . Lekker eerlijk zijn en dingen tegen elkaar vertellen die je niet nuchter zou zeggen. Dit kan soms wel een leiden tot emotionele kippenvelgesprekken.
Vanaf dat je evenwichtstoornissen, dikke tong, misselijkheid enzo hebt, kan het een kutdrug zijn. Drink gewoon niet te veel, een geniet van je bier! :beer:
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#12
Varry zei:
Alcohol is zeker niet kut. Tijdens het uitgaan drink ik zo goed als altijd. Soms veel, soms wat minder. Bij alcohol zal je niet het 'warme' gevoel hebben zoals bij xtc ofzo, maar het blijft toch een leuk sociaal glijmiddel. Lekker op cafe zitten en wat drinken en lullen tegen elkaar heeft z'n charmes :grin: . Lekker eerlijk zijn en dingen tegen elkaar vertellen die je niet nuchter zou zeggen. Dit kan soms wel een leiden tot emotionele kippenvelgesprekken.
Vanaf dat je evenwichtstoornissen, dikke tong, misselijkheid enzo hebt, kan het een kutdrug zijn. Drink gewoon niet te veel, een geniet van je bier! :beer:
Klik om te vergroten...

Makkelijker gezegd dan gedaan, sommige mensen kunnen nou eenmaal niet stoppen. De verleiding wordt groter na een paar biertjes om er nog een paar te drinken en voor je het weet heb je er 20 op.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik hou van bier :hearteyes: voor elk probleem is er bier :mrgreen:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#14
BADJASMAN zei:
Varry zei:
Alcohol is zeker niet kut. Tijdens het uitgaan drink ik zo goed als altijd. Soms veel, soms wat minder. Bij alcohol zal je niet het 'warme' gevoel hebben zoals bij xtc ofzo, maar het blijft toch een leuk sociaal glijmiddel. Lekker op cafe zitten en wat drinken en lullen tegen elkaar heeft z'n charmes :grin: . Lekker eerlijk zijn en dingen tegen elkaar vertellen die je niet nuchter zou zeggen. Dit kan soms wel een leiden tot emotionele kippenvelgesprekken.
Vanaf dat je evenwichtstoornissen, dikke tong, misselijkheid enzo hebt, kan het een kutdrug zijn. Drink gewoon niet te veel, een geniet van je bier! :beer:
Klik om te vergroten...

Makkelijker gezegd dan gedaan, sommige mensen kunnen nou eenmaal niet stoppen. De verleiding wordt groter na een paar biertjes om er nog een paar te drinken en voor je het weet heb je er 20 op.
Klik om te vergroten...

je moet gewoon alcohol leren waarderen en controleren. tuurlijk blijf je door drinken maar het is de kunst om je dan niet als een eikel te gedragen.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#15
http://www.dumpert.nl/mediabase/40880/51f8bfd6/wotkaatje_.html
Klik om te vergroten...
Wow man hoe kan die gast zich nu goed gevoeld hebben.
Wss massa's buikpijn(check zijn kots), zeker geen evenwicht (check de val).
Een hevige kater de dag erna. En zowizo geen 'happy' gevoel.

Gewoon u lichaam verneuken door u slecht te voelen.
Stoerdoenerij wss :mrgreen:


:wave:
d
dubbel tLid
01-01-2024, 00:00
#16
zwaar kut.

In mijn geval is het onmogelijk het te houden bij een paar drankjes als ik eenmaal bezig ben, en het verlangen naar coke is als ik gedronken heb is ook een zwaar minpunt
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind het persoonlijk niet de kutste drugs die er is. Ik houd wel van een glaasje op z'n tijd. Je moet ook niet teveel drinken en ook niet om het effect. Ik drink omdat ik het lekker vind en ik weet m'n grenzen te vinden. Ik heb er geen baat bij om aangeschoten of dronken te worden. Mijn stem ging dus uit voor "nee".
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#18
In het algemeen misschien niet de kutste drug, maar ik heb wel op ja gestemt. imo is het wel de kutste drug omdat dat sociaal geaccepteerd wordt...

lysergine25 zei:
duivelswater wat de maataschappij alleen maar schade aanbrengt.

90% van alle ellende komt voort uit alcohol.

:wave:
Klik om te vergroten...

Sluit ik me bij aan.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ether is kutter.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#20
Van alcohol wordt je zo snel aggressief...

nee bedankt.

:stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."