Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Stemmen maar!!"
"Nee absoluut niet, dan gaat de staat ervan profiteren en extra geld mee verdienen!"
"Ga je schamen Noortje. Je zal moeten kiezen tussen je coke verslaving of je gezin. Geloof mij, die twee dingen gaan NIET samen. Je gezin wordt er uiteindelijk de dupe van. Aan jou de keuze dus.. stel jezelf niet zo zwak op, neem de beslissing zelf. Het is jouw leven.."
"5 gram op een dag..ik weet niet hoeveel je erfenis is, maar als je dagelijks zoveel snuift ben je er zo doorheen. Als het echt veel geld is zou ik er huizen van kopen en verhuren, zodat je iig inkomsten hebt.. Succes."
"Kan iemand mij de ironie van dit verhaal even uitleggen Of meent deze man dit nu serieus.."
"Kan ik u vriendelijk verzoeken op deze link te klikken http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=710&p=5720&hilit=Bewaren+van+Cocaine#p5720"
"Je zegt dat je 17 bent he ? Dan raad ik het je ten zeerste af als je geen vaste inkomsten hebt. ( m.a.w. netto/maand : 1500 E++ )"
"Daar waar vaste klanten zijn, waarborgt de verstrekker kwaliteit. Koop nooit je Coke via via, denkbeeldig gaat de kwaliteit altijd achteruit per tussenpersoon. Probeer je coke voortaan bij iemand te kopen die zelf importeert en koop dan meteen op grote schaal in! Dan ben je goedkoper uit en krijg je kwalitatief gezien goede coke. Hopelijk heb je hier van geleerd."
"Goede coke moet meteen verdovend werken, dus zou je er geen pijn door kunnen krijgen. Tenzij het versneden is met rotzooi lijkt me. Zat er niet toevallig glas tussen ?"
"Opzich begrijp ik het wel, door mijn psychiatrische achtergrond en medicatie staat mijn libido ook op een laag pitje, de verleiding is dan erg groot om meer te gaan snuiven. Maar toch pak ik liever gewoon viagra ofzo als ik zin heb in sex."