Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"niet dat ik zoveel weet van verslaving en hoe ervan af raken. Maar dit kan mss toch wel tellen voor allen: Als je hier al een post maakt is dat al een goed begin niet? Het is een teken dat je er vanaf wil. En met hulp van goeie mensen die u steunen kan dit wel lukken. Wat ik ook zou doen is alle "prikkels" wegnemen uit uw omgeving. Dit kan misschien moeilijk zijn als uw vrienden ook GHB gebruiken of als je via hen krijgt. Maar dan (als het goeie, betrouwbare vrienden zijn) zouden die uit zichzelf u moeten helpen met stoppen. Misschien kan u ook wat geld opbergen of aan iemand geven zodat u niet direct als u zin krijgt om GHB te gaan gebruiken u het ook kan gaan kopen. Dit kan ook wel hard klinken als u een zelfstandig persoon bent (ik zou het er ook moeilijk mee hebben) maar als u echt wil stoppen dan heb je dat er wel voor over denk ik, niet? Enja mss de meest belangrijke tip: vertrouwen, ZELFvertrouwen, stel u zelf een doel voor ogen waar u naartoe wilt streven en focus u daarop en laat uw leven niet lijden door drugs."
"ja idd daar zit waarheid in maar dat is dan vooral een maatschappelijk probleem wat het ontwennen waarschijnlijk moeilijk kan maken. professionele hulp indien je je er niet toe kunt aanzetten om zelfstandig te stoppen maarja daar heb ik dan ook weer mijn twijfels bij bij "professionele" hulp waar ze u in een kamer stoppen en medicijnen geven om af te kicken maar waar ge dan weer aan verslaafd raakt. (Verbeter me indien dit niet waar is natuurlijk. Heb dit eens ergens gezien op tv ofzo.)"
"dit lijkt me heel interessant om eens te proberen. Ik ben wel voor nieuwe ervaringen Kan dit in een smartshop gekocht worden en hoeveel kost dit dan?"
"Delirious Noon - baraka feat. whoop mycel"
"cripple zei: MAAR moet je oppassen ik relatine is blijkbaar erg verslavend voor een NIET adhd'er. Klik om te vergroten... Ik neem soms eens relatine en ben een NIET adhd'er maar merk daar niks van qua verslaving. Dus ik denk niet echt dat het zo schadelijk is. Misschien kan er wel sprake zijn van een mentale verslaving maarja dat kan zelfs bij frisdrank hé. Niet dat ik relatine aanraad aan mensen, maar ik vind dat wel tof zo. Neem dan meestal 5x20mg capsules in een keer enja da is wel hard gaan Wat ik wel denk is dat relatine niet zo goed is voor uw hart."
"Mindgamer zei: Godverdomme, sterf met die kut tyfus spam godverdomme kut! Wat is dat steeds een geouwehoer zeg, word daar schijt en godverdomme schijt ziek van! Sterf stomme nerdige kut jood met je hoerige bril op je lompe kanker kop! Als jij in je doodskist ligt te rotten, dan steek ik hem in brand en pis ik de brand niet uit god, godverredomme!! Klik om te vergroten... http://wso.williams.edu/orgs/peerh/stress/relax.htmlRelax"
"heb voor ja gestemd. Ik drink wel eens graag een pintje en soms ook meer maar alcohol maakt zoveel kapot. Mijn mening => alcohol == harddrug!! (en zou trouwens strenger gecontroleerd moete worden qua verkoop naar minderjarigen toe) "In 2005 zijn 424 kinderen van 16 jaar of jonger opgenomen vanwege aan alcohol gerelateerde problematiek" (NL) bron: http://www.alcoholinfo.nl/index.cfm?act ... pagina=319 dit zegt genoeg denk ik. Hoewel ik alle andere drugs natuurlijk ook niet goedkeur (hoewel ik voor wiet misschien wel een uitzondering zou maken)"
"Vorige week voor het eerst salvia gedaan. En ik heb er hard van genoten. Ik had 10x en 20x extract gekocht en natuurlijk eerst begonnen met de 10x. Enkele bongs gevuld maar toen ik helemaal nix voelde heb ik dus maar een halve gram in de bong geduwd. Ik weet zelfs niet meer of ik de bong leeggezogen heb. Ik was gewoon weg. Leuke ervaring gehad maar ik kan het moeilijk uitleggen, het klinkt gewoon onnozel . Ik was ergens beland en ik weet nog dat er iets was met groenten (???) en ik WAS een rad dat ronddraaide en luidkeels een kinderachtig liedje meezong. Mijn vriend die naast me zat heeft me niet horen zingen, hoewel ik ervan overtuigd was dat hij dat zeker moest horen. Alé ja beter kan ik het niet uitleggen. Dan nog een paar bongs gedaan (wel andere dagen) maar nooit meer echt "weg" geweest. Enkel een enorm trekkend gevoel alsof de kamer een verlengde van mijn lichaam was en zweten man niet normaal Wat ik wel opmerkte was dat ik na een "trip" totaal geen zin had om direct opnieuw te beginnen. Het was een aparte ervaring, wss niet voor iedereen weggelegd maar als je er van kan genieten de moeite en zijn geld waard!"
"net zeven zaden yopo fijngemaakt en in een lijn gelegd (zo veeeeeel ) wens me geluk. zal laten weten hoe het was =d edit: SAAAAAAI: gekotst en nix meer van gevoeld!!"
"Beste mensen twee weken geleden kocht ik in Maastricht nog paddo's. Nu was ik van plan om morgen eens naar Sluis te trekken omdat dat dichter ligt. Maar nu lees ik dat er al er vanaf 1 december 2008 een paddoverbod is. Hoe kan het dan dat ik er nog kon kopen na die datum? P.S. Ik heb ook gehoord over de tripknol als "alternatief" maar dat die niet hallucinerend werkt. Zijn er dan nog andere middelen om eenzelfde effect als paddo's te hebben die niet verboden zijn want ik had heel veel zin in het kleine uitstapje naar de smartshop mvg"