Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol is de kutste drug die er bestaat !

Alcohol is de kutste drug die er bestaat !

180 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik hou van bier :hearteyes: voor elk probleem is er bier :mrgreen:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#2
BADJASMAN zei:
Varry zei:
Alcohol is zeker niet kut. Tijdens het uitgaan drink ik zo goed als altijd. Soms veel, soms wat minder. Bij alcohol zal je niet het 'warme' gevoel hebben zoals bij xtc ofzo, maar het blijft toch een leuk sociaal glijmiddel. Lekker op cafe zitten en wat drinken en lullen tegen elkaar heeft z'n charmes :grin: . Lekker eerlijk zijn en dingen tegen elkaar vertellen die je niet nuchter zou zeggen. Dit kan soms wel een leiden tot emotionele kippenvelgesprekken.
Vanaf dat je evenwichtstoornissen, dikke tong, misselijkheid enzo hebt, kan het een kutdrug zijn. Drink gewoon niet te veel, een geniet van je bier! :beer:
Klik om te vergroten...

Makkelijker gezegd dan gedaan, sommige mensen kunnen nou eenmaal niet stoppen. De verleiding wordt groter na een paar biertjes om er nog een paar te drinken en voor je het weet heb je er 20 op.
Klik om te vergroten...

je moet gewoon alcohol leren waarderen en controleren. tuurlijk blijf je door drinken maar het is de kunst om je dan niet als een eikel te gedragen.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.dumpert.nl/mediabase/40880/51f8bfd6/wotkaatje_.html
Klik om te vergroten...
Wow man hoe kan die gast zich nu goed gevoeld hebben.
Wss massa's buikpijn(check zijn kots), zeker geen evenwicht (check de val).
Een hevige kater de dag erna. En zowizo geen 'happy' gevoel.

Gewoon u lichaam verneuken door u slecht te voelen.
Stoerdoenerij wss :mrgreen:


:wave:
d
dubbel tLid
01-01-2024, 00:00
#4
zwaar kut.

In mijn geval is het onmogelijk het te houden bij een paar drankjes als ik eenmaal bezig ben, en het verlangen naar coke is als ik gedronken heb is ook een zwaar minpunt
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het persoonlijk niet de kutste drugs die er is. Ik houd wel van een glaasje op z'n tijd. Je moet ook niet teveel drinken en ook niet om het effect. Ik drink omdat ik het lekker vind en ik weet m'n grenzen te vinden. Ik heb er geen baat bij om aangeschoten of dronken te worden. Mijn stem ging dus uit voor "nee".
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#6
In het algemeen misschien niet de kutste drug, maar ik heb wel op ja gestemt. imo is het wel de kutste drug omdat dat sociaal geaccepteerd wordt...

lysergine25 zei:
duivelswater wat de maataschappij alleen maar schade aanbrengt.

90% van alle ellende komt voort uit alcohol.

:wave:
Klik om te vergroten...

Sluit ik me bij aan.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ether is kutter.
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#8
zeikerds alochol is een godengeschenk mijn 10 bier perdag mot ek hebbe
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
alcohol kut??
neeeeeeee

alcohol vind ik eigenlijk wel één van de leukste drugs.. maar dan het liefst van al in combinatie met wiet, lsd en/of coke

met xtc erbij vind ik het niet zo leuk, kvind de alcohol dan gewoon niet zo lekker meer en bovendien is het slechte combinatie..

met keta erbij was het overigens ook wel grappig.

sommige mensen kunne er idd niet mee omgaan, zowel in gebruik als in gedrag, dat is wel een minpunt op het mooie effect..

er zijn sowieso veel ergere drugs hoor: heroïne, cocaïne, speed en mdma
allemaal veel slechter voor je!
D
DSVMLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoezo verbieden? Omdat er enkele mensen zijn die bij problemen meteen naar de drugs/alcohol grijpen?

En ja,ik weet ook wat problemen zijn,maar je weet zelf dat als je aan de fles gaat,of coke, dat je dan zeker verslaafd eraan raakt. Of zitten er soms 2 personen in 1 persoon. Eentje die je na de fles laat grijpen of eentje die het niet wil. Volgens mij niet. Want je bepaald zelf wat je neemt,niet de bier/wisky/coke brouwers.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#11
DSVM zei:
Hoezo verbieden? Omdat er enkele mensen zijn die bij problemen meteen naar de drugs/alcohol grijpen?

En ja,ik weet ook wat problemen zijn,maar je weet zelf dat als je aan de fles gaat,of coke, dat je dan zeker verslaafd eraan raakt. Of zitten er soms 2 personen in 1 persoon. Eentje die je na de fles laat grijpen of eentje die het niet wil. Volgens mij niet. Want je bepaald zelf wat je neemt,niet de bier/wisky/coke brouwers.
Klik om te vergroten...

tja misschien is verbieden overdreven,ik drink niet omdat ik problemen heb,ik vind het ook leuk,maar van heel veel mensen veranderd hun persoonlijkheid,er zijn mensen die van 5 biertjes al die lastig komen of na 10 biertjes al een soort van aggressieviteit krijgen.hoeveel heb ik al niet van personen gehoord die iets mispeuterd hebben"als ik geen bier gedronken had,had ik het zeker niet gedaan"
s
sjuulzLid
01-01-2024, 00:00
#12
CRONOS SUCCES MAN!!

DSVM zei:
Hoezo verbieden? Omdat er enkele mensen zijn die bij problemen meteen naar de drugs/alcohol grijpen?

En ja,ik weet ook wat problemen zijn,maar je weet zelf dat als je aan de fles gaat,of coke, dat je dan zeker verslaafd eraan raakt. Of zitten er soms 2 personen in 1 persoon. Eentje die je na de fles laat grijpen of eentje die het niet wil. Volgens mij niet. Want je bepaald zelf wat je neemt,niet de bier/wisky/coke brouwers.
Klik om te vergroten...

Oke heb je gelijk in, in één bepaald opzicht.. maar in een ander bepaald opzicht niet, en daar denken we niet altijd aan, Alcoholist worden besluit je niet te worden, zoals bouwvakker of zakenman.. die dingen sluipen er in, het begint in de horeca met een drankje na het werk.. en eindigt in een ramp. Dat is hetzelfde als met een slaapmutjes, je begint bij een beetje stress aan een slaapmutjes, en voor je het weet heb je een hele fles nodig om te kunne slapen.
Het is geen vrijwillige keuze meer op een bepaald moment!(zoals elke verslaving)

En alcohol veranderd je persoonlijkheid ZEKER!!!! daar kan ik 100% over meepraten.. Want als je econoom wilt worden, voor een grote multi national, maar je gedraagt jezelf als een RAPPER (wat ik ook goed kon trouwens met woorden spelen) dan is er iets mis lijkt me.
s
sjuulzLid
01-01-2024, 00:00
#13
cronos zei:
veel succes met het stoppen van drinken sjuulz :wink: ,net als jij veranderd veranderd mijn persoonlijkheid teveel :( ,maar of het mij zal lukken van te stoppen,tjonge ik weet het niet :confused: ,ik ben nu 1maal een probleemdrinker,vaak grijp ik naar de fles omdat ik mij zo alleen voel,ik ga dan naar café's om gezelschap te zoeken.inderdaad alcohol mag voor mij ook verboden worden,gewoon om het feit dat er veel minder geweld zou zijn :)
Klik om te vergroten...



Kop op joh!.. kijk naar de problemen die er zijn.. en als je geen uitweg weet, dan zijn er altijd nog instanties in de buurt die je kunnen helpen, ik word ook geholpen door meerdere mensen enzo, en het gaat top!! het is alleen even door die zure appel heen bijten. en toegeven voor jezelf dat dingen niet zijn gelopen zoals je wilde dat ze liepen, en dat je ook kritisch naar jezelf moet zijn wanneer het mis ging!

Dan pas zit je op de juiste weg!.. en kun je ook van die fles afblijven!. want dan hebt ook meteen al een glimp van je nieuwe leven gezien!
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#14
klinkt raar gebruik graag drugs maar ik haat alcohol
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben de hele weekend bezopen en wiet high geweest. Het beviel me allemaal wel en ik ben nu alweer in orde, behalve dat ik dankzij mijn ontzettende trage schildklier; weer vet op de heupen, bil en buik heb gekregen :( Is alles goed. Maar het is wel fucked, om echt goed dronken te zijn :beer:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind alcohol best een fijne drugs, alleen geeft alcohol mij een van de grootste katers, als ik het met andere drugs vergelijk :kots: . Daarom drink ik me ook nooit dronken.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alcohol kan leuk zijn, ik heb alleen vaak het probleem dat ik geen genoegen kan krijgen met alcohol. Dan wil ik zo graag er bij blowen of stiekem wel een pilletje slikken (gelukkig nog nooit gedaan terwijl ik zat was). En hoe meer ik drink hoe sterker die drang wordt. Vandaar dat ik er altijd een beetje mee uitkijk en dus niet zo vaak drink.

Verder heb ik ook nooit last van katers als ik tijdens het drinken wat eet en veel water drink, en voor het slapen zo een davitamon vitamine pil. :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind alcohol zeker de kutste drug die er bestaat. Na een avondje doorzakken (en echt niet overdreven zuipen) ben ik de volgende dag zo ziek als een hond. Kots alles uit wat ik in me heb en mijn hoofd klapt van de migraine uit elkaar.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je alchol op een verkeerde manier gebruikt dan is het inderdaad een heel verkeerde drugs. Een verslaving sluipt er bijvoorbeeld heel langzaam in en merk je eigenlijk pas als het eigenlijk al te laat is. In die zin vind ik alcohol een behoorlijk foute drugs.
Maargoed, als je er verstandig mee weet om te gaan en je niet wekelijks lazerus drinkt kan het ook geen verkeerde drugs zijn. Helaas kan lang dit niet iedereen
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
amai jullie kunnen hier echt wel hypocriet zijn hoor.. alsof alcohol nu écht de ergste drug is dat er is :confused:

alle drugs zijn slecht maar zoals de meeste drugs is alcohol wel heel leuk, behalve als je er nie tegen kunt
en meer woorden maak ik er nie aan vuil

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."