#1
ik hou van bier
voor elk probleem is er bier 


BADJASMAN zei:Varry zei:Alcohol is zeker niet kut. Tijdens het uitgaan drink ik zo goed als altijd. Soms veel, soms wat minder. Bij alcohol zal je niet het 'warme' gevoel hebben zoals bij xtc ofzo, maar het blijft toch een leuk sociaal glijmiddel. Lekker op cafe zitten en wat drinken en lullen tegen elkaar heeft z'n charmes. Lekker eerlijk zijn en dingen tegen elkaar vertellen die je niet nuchter zou zeggen. Dit kan soms wel een leiden tot emotionele kippenvelgesprekken.
Vanaf dat je evenwichtstoornissen, dikke tong, misselijkheid enzo hebt, kan het een kutdrug zijn. Drink gewoon niet te veel, een geniet van je bier!![]()
Makkelijker gezegd dan gedaan, sommige mensen kunnen nou eenmaal niet stoppen. De verleiding wordt groter na een paar biertjes om er nog een paar te drinken en voor je het weet heb je er 20 op.
Wow man hoe kan die gast zich nu goed gevoeld hebben.http://www.dumpert.nl/mediabase/40880/51f8bfd6/wotkaatje_.html


lysergine25 zei:duivelswater wat de maataschappij alleen maar schade aanbrengt.
90% van alle ellende komt voort uit alcohol.
![]()
DSVM zei:Hoezo verbieden? Omdat er enkele mensen zijn die bij problemen meteen naar de drugs/alcohol grijpen?
En ja,ik weet ook wat problemen zijn,maar je weet zelf dat als je aan de fles gaat,of coke, dat je dan zeker verslaafd eraan raakt. Of zitten er soms 2 personen in 1 persoon. Eentje die je na de fles laat grijpen of eentje die het niet wil. Volgens mij niet. Want je bepaald zelf wat je neemt,niet de bier/wisky/coke brouwers.
DSVM zei:Hoezo verbieden? Omdat er enkele mensen zijn die bij problemen meteen naar de drugs/alcohol grijpen?
En ja,ik weet ook wat problemen zijn,maar je weet zelf dat als je aan de fles gaat,of coke, dat je dan zeker verslaafd eraan raakt. Of zitten er soms 2 personen in 1 persoon. Eentje die je na de fles laat grijpen of eentje die het niet wil. Volgens mij niet. Want je bepaald zelf wat je neemt,niet de bier/wisky/coke brouwers.
cronos zei:veel succes met het stoppen van drinken sjuulz,net als jij veranderd veranderd mijn persoonlijkheid teveel
,maar of het mij zal lukken van te stoppen,tjonge ik weet het niet
,ik ben nu 1maal een probleemdrinker,vaak grijp ik naar de fles omdat ik mij zo alleen voel,ik ga dan naar café's om gezelschap te zoeken.inderdaad alcohol mag voor mij ook verboden worden,gewoon om het feit dat er veel minder geweld zou zijn
![]()

. Daarom drink ik me ook nooit dronken."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."