Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel voor je dronken ben?

Hoeveel voor je dronken ben?

395 antwoorden
125 weergaven
18-5-2026
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nezir zei:
ik vind alohol bullshit, je stinkt ervan, het is zuur, (soms zogenaamd zoet) je wordt dronken en lomp.. en daarna komt de kater vaker
Klik om te vergroten...

kater heb ik ook nooit, misschien wel als ik écht dronken ben geweest de vorige avond
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na gisteravond, en vooral vanmorgen *bonk bonk bonk bonk bonk* zou ik zeggen dat ik na ongeveer 2,5 liter bier toch best wel dronken ben.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ook zoiets, eens ik aan de 10 pinten zit ben ik goed op weg
als ik over de 15 zit dan ben ik meestal in een goede zeverbui :)
D
Denhaagg_15Lid
01-01-2024, 00:00
#4
whaha nie schrikke ik had verlede week KANON bier (11.6%) en ik had 3 flesjes op en die waren me heeeeeeeeeeel zwaar gevallen.. ben zelfs over me nek gegaan...

Ik kan gewoon niet tegen drank! :beer:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik drink nooit, na 4 bier begin ik al wat te voelen :P of dat nou een nadeel is :confused:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
na een 6-pack met wat jointjes voel ik me wel gezellig, vanaf daar wordt het blijft het zeker nog wel een tijdje leuk, maar na 15 - 20 bier is het dan toch wel gedaan.

Oja, en Lambrusco!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee :mrgreen:

Halve liters boven alles. Eigenlijk is bier kut, maar om mysterieuze redenen beweert iedereen (including me) het tegendeel. :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bier is lelijk.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
MetaalKonijn zei:
Nee :mrgreen:

Halve liters boven alles. Eigenlijk is bier kut, maar om mysterieuze redenen beweert iedereen (including me) het tegendeel. :P
Klik om te vergroten...

bier kut?
WAT DOE JE NOU?!
voort eerst dat ik het níét met je eens ben :wink:
D
Denhaagg_15Lid
01-01-2024, 00:00
#10
mwaa geef mij maah echte alcohol inplaats van bier... ik ga te snel kotsen van bier (niet goed nee)
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#11
laatste tijd gaat er wel een bottel gin in per nacht. dan zit het wel goed. ik heb mijn overstap naar sterke drank nog niet beklaagd. veel actiever dan van bier bv
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#12
flash kieke zei:
Elektronik_dynamite zei:
wat ben ik jaloers op de mensen die weinig nodig zijn :(
het wil mij vanavond maar niet lukken :confused:
na meer dan een halfe fles goldstrike nog niet dronken
Klik om te vergroten...

:openmouth:
Dan ben ik K.O. :smoke:
Klik om te vergroten...

hehe, ik zeker ook K.O. na hele fles op..
Bij rode en/of witte wijn, moet ik wel meer dan 3 flessen inzuipen.
Enne, bier is niks..na elke 3 biertjes moet ik weer naar WC, bah...

Lekkerste voor mij, is een goede wiet en 1 flesje goede wijntje, heerlijk. :hearteyes:
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bier:

in nederland: aangeschoten na 10, dronken na 16
in belgie: aangeschoten na 5, dronken na 10

Sterke:
flesje whisky, rum of cognac: halve fles aangeschoten, hele fles dronken


APART GEVAL

TEQUILA: wat een heerlijke drank, na 5 triptequilas begin ik dubbel te zien. Na eenfles kan je mij afvoeren denk ik :)
s
sugarbellysoundsystemLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik kan qua bier wel een pak verzetten.

aangeschoten na 8 dronken na nen bak (24)

sterke drank is uit den boze na een alchoholintoxicatie van een fles whisky op 14 jarige leeftijd
D
Denhaagg_15Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ben veel te snel bezopen is niet normaal joi
G
GozurLid
01-01-2024, 00:00
#16
na 7 glazen bier merk ik het en daarna word het maar beter :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat kan je geen dronken noemen.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik word vrij snel aangeschoten, maar om écht dronken te worden moet er veel in.

Wat een een ongelooflijk stoerdoenerij-topic, overigens.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
:wink:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#20
Echt dronken na ongeveer 4 liter bier in een uur tijd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."