#1
Nezir zei:ik vind alohol bullshit, je stinkt ervan, het is zuur, (soms zogenaamd zoet) je wordt dronken en lomp.. en daarna komt de kater vaker
kater heb ik ook nooit, misschien wel als ik écht dronken ben geweest de vorige avond
Nezir zei:ik vind alohol bullshit, je stinkt ervan, het is zuur, (soms zogenaamd zoet) je wordt dronken en lomp.. en daarna komt de kater vaker

MetaalKonijn zei:Nee![]()
Halve liters boven alles. Eigenlijk is bier kut, maar om mysterieuze redenen beweert iedereen (including me) het tegendeel. :P
flash kieke zei:Elektronik_dynamite zei:wat ben ik jaloers op de mensen die weinig nodig zijn
het wil mij vanavond maar niet lukken
na meer dan een halfe fles goldstrike nog niet dronken
Dan ben ik K.O.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."