Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel voor je dronken ben?

Hoeveel voor je dronken ben?

395 antwoorden
127 weergaven
18-5-2026
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hangt beetje af van de definitie van dronken. Ik begin bij 15-20 bier wel erg jolig te worden. Maar dan is mijn motoriek nog prima in orde :wink: na een krat wordt het allemaal wat lastiger.
Punt is, ik heb nog nooit overgegeven van alleen alcohol :rolleyes: ongekend sterke maag denk ik.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
10 glazen en ik voel het echt al erg goed
15 glazen en ik ben wel dronken

Daarom drink ik ook bijna nooit meer dan 10.
H
HiddeLid
01-01-2024, 00:00
#3
8 bier en ik ben redelijk ver heen, halve fles razz doet 't 'm ook wel
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chris Pontius zei:
Flameon zei:
Matheson zei:
Ik denk 8-10 bier en dan ben ik dronken. Van deze hoeveelheid heb ik dan zaterdag ook m'n eerste echte leuke dronkenschap gehad. Een energieke, lollige dronkenschap. Ik moet toegeven, alcohol kan best leuk zijn. :grin:
Klik om te vergroten...

Acht tot tien bier? Jij moet nog ff oefenen.
Ik word dronken bij 30 glazen oid :wink:
Klik om te vergroten...

Oefenen? Nee, juist niet! Heerlijk toch als je zo snel lazarus bent.
Ik denk dat zijn lever ook erg dankbaar is.

Je zou toch beter moeten weten Vlamke :openmouth:
Klik om te vergroten...


Eens. Ik vind alcohol 9/10 teleurstellend en ik gebruik het dan ook niet erg vaak. als ik dan als ik het gebruik na 10 bier op een 'level' ben waarbij ik het leuk vind, dan teken ik daarvoor. Laat staan dat ik me er voor zou moeten schamen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Misschien heb ik een snelle stofwisseling oid, goeie lever .... icm gewoonte.
Ik word niet zat van een halve fles whiskey of wodka, en ook niet van 20 glazen bier.
Klik om te vergroten...

Nee alcoholist, dat noemen we tolerantie. :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Flameon zei:
Misschien heb ik een snelle stofwisseling oid, goeie lever .... icm gewoonte.
Ik word niet zat van een halve fles whiskey of wodka, en ook niet van 20 glazen bier.
Klik om te vergroten...

Nee alcoholist, dat noemen we tolerantie. :)
Klik om te vergroten...

Grapje :P
Halve fles whiskey of wodka of jonge jenever is teveel haha, maar qua bier ben ik pas na een glas of 25 a 30 van het padje af. Mits goed uitgeslapen, goed gegeten, fantsoenlijk bier en in het bij zijn van andere. GA ik alleen drinken, dan drink ik anders en ben ik ook sneller zat.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
Chris Pontius zei:
Flameon zei:
Misschien heb ik een snelle stofwisseling oid, goeie lever .... icm gewoonte.
Ik word niet zat van een halve fles whiskey of wodka, en ook niet van 20 glazen bier.
Klik om te vergroten...

Nee alcoholist, dat noemen we tolerantie. :)
Klik om te vergroten...

Grapje :P
Halve fles whiskey of wodka of jonge jenever is teveel haha, maar qua bier ben ik pas na een glas of 25 a 30 van het padje af. Mits goed uitgeslapen, goed gegeten, fantsoenlijk bier en in het bij zijn van andere. GA ik alleen drinken, dan drink ik anders en ben ik ook sneller zat.
Klik om te vergroten...
Waarschuwinkje voor stoer gedrag mbt tot drugsgebruik maar doen dan?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha. :tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Done.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
Done.
Klik om te vergroten...
Da's een melding, geen waarschuwing :tearsofjoy:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
Xeloc zei:
cropp zei:
ieder een eigen kratje dus dat zijn er 12 voor we gaan.
Klik om te vergroten...

Bavaria :kots:
Klik om te vergroten...


Jezus crob ... 25 glazen om in te drinken!
Klik om te vergroten...
Een flesje is 33cl, een vaasje ook.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
cropp zei:
Flameon zei:
Xeloc zei:
Bavaria :kots:
Klik om te vergroten...


Jezus crob ... 25 glazen om in te drinken!
Klik om te vergroten...
Een flesje is 33cl, een vaasje ook.
Klik om te vergroten...

Vaasje/amsterdammer hoort 25cl te zijn
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Afgelopen zaterdag was ik met 14 wodka aardig op weg. Godsamme, dit was de eerste keer sinds jaren dat ik weer eens dronken was.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik drink wijn, het hangt natuurlijk van mijn dag af, hoe lang ik wakker ben, wat voor bodem ik heb etc, jeweetzelf.. Normaal gesproken met 4 glazen kom ik wat losser en met 6 glazen wijn ben ik vaak niet vervelend aangeschoten. Dat is vaak voor mij ook wel genoeg. Met zo'n 12 ben ik dronken denk ik? Ben denk ik nog geeneens 1 x per jaar dronken ofzo, en mocht het nou toch zo uit komen tel ik het niet hoor.. :grin:
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ligt aan hoeveel ik geslapen heb, of ik de dag ervoor gedronken heb, etc.
Meestal na 13-14 biertjes ben ik toch aardig op weg, maar ik word alleen dronken tijdens speciale gelegenheden, dus maar zo'n 5-6x per jaar.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik voel hem met de avond sneller hangen :confused: !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."