Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel voor je dronken ben?

Hoeveel voor je dronken ben?

395 antwoorden
135 weergaven
18-5-2026
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
3/4 liter en het wordt al aardig leuk :beer:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
3 biertjes en ik ben aangeschoten :P
8 bier, en ik ben dronken,
10 bier, en ik ga over mijn nek :kots:

Sterke drank kan ik gelukkig beter tegen dan bier,
het lekkerste is om een glaasje of 2, 3 te combineren met een joint of 2, 3, 4 , oneindig :stoned:

Maar jah, alcohol... De laatste 2 keren dat ik echt zwaar dronken was eindigde ik in de cel en in het ziekenhuis... dus op een smaakmakertje na hoeft het voor mij niet meer :P
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gisteravond was ik na 8 bier toch echt wel goed dronken ...
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
wtf 6 biertjes? jezus dat zijn 3 halve lieters? no offence maar dat drink ik in een uurtje op no fucking offence wat doet het heerlijk om terug dronknen te zijn :grin: :grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben 2 meter lang en weeg 92 kilo, toch ben ik na ong. 6 biertjes al best dronken. Zou wel aan de tolerantie liggen..
Ik drink nooit.
s
sillitspatLid
01-01-2024, 00:00
#6
BIj mij is het ook heeel verschillend.
ligt er vaak aan of ik die dag gewerkt heb of gewoon thuis heb gezeten.
dus hoe vermoeid ik ben. en ook hoeveel ik heb gegeten die dag. maar kan over t algemeen wel wat hebben. als ik iets van 15 biertjes op heb (glazen) dan begint de roes meestal wel..
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
keer op keer verschillend bij mij :)

soms voel ik hem al hangen na 5 biertjes, soms pas na 15.
ben niet meer zo vaak dronken gelukkig :)
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Een halve liter sterke drank ongeveer (40%)
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#9
982 zei:
Een halve liter sterke drank ongeveer (40%)
Klik om te vergroten...

Same vandaag nog gedronken nu aan de sos.

Maarja ga weer een lijntje leggen laterz!!!

:hearteyes: :wave: :hearteyes: :wave: :hearteyes: :wave: :hearteyes:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik snap niet hoe je het een getal kunt geven.

Ik heb wel eens 10 bier gedronken en er weinig/niets van gemerkt, en ik heb wel eens 2 bier gedronken waarna ik in de auto tot de conclusie kwam dat het toch echt niet helemaal goed ging.
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Echt dronken na een bier of 12, maar gelukkig laat ik het niet vaak zo ver komen. Dronken zijn is vervelend (n)
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#12
Marten! zei:
Echt dronken na een bier of 12, maar gelukkig laat ik het niet vaak zo ver komen. Dronken zijn is vervelend (n)
Klik om te vergroten...

ckr heb begin van avond gezopen nou heel de tijd gevoel of ik moes braken wou ik me vinger in me keel steken is het alweer weg daarna komt het gewooon weer trug egt gaar!! :wave:
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Daarom is dronken zijn ook nog eens kut. Je puked je brains er zowat uit.

Dan liever eerst een heel klein beetje aangeschoten en daarna een pil ofzo :)
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik aan 1 stuk door drink ben ik na 5-7 halve liters wel dronken.
Maar meestal stop ik gewoon na 4 omdat ik anders er niet meer bij kan blowen, en dat zou spijtig zijn :) .
M
MajicLid
01-01-2024, 00:00
#15
3 glazen vodka 37,5% ben ik wel aardig droeeenken
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#16
je geeft gewoon een aantal vanaf wanneer je zeker dronken bent op een gewone situatie. Dus niet in de blakke zon,lege maag, ...
T
Trippy-TLid
01-01-2024, 00:00
#17
2 flessies aangeschote, bij de 6 bier ben ik goed dronken... mja bij mij isset meestal goldstrike (50%), een halve fles komt ook goed aan
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#18
over een hele dag verspreid..... drink ik meestal een biertje of 20-25
soms drink ik ook sterke drank.
maar voornamelijk bier :beer:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Toen ik nog wat meer dronk kwam ik redelijk ver. De fles ging altijd op! (vodka, goldstrike, etc).

Nu?
Euhhh.... 5 bier? :kots:
Mijn zuinig opgebouwde tolerantie is niet meer...
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#20
In halve liters bier voel ik hem tog wel hangen na 3,5 liter, en godverdomme wat moet je dan veel zeiken zeg, alsof het in 1 keer doorstroomt naar je blaas. :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."