Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel voor je dronken ben?

Hoeveel voor je dronken ben?

395 antwoorden
124 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
eigenlijk lang geleden dat ik nog eens zat ben geweest.. kdenk 2 maand ofzo :confused:

wel goed maar nu blow ik vrij veel
c
clowntjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
een flesje huiswijn van de c1000 maakt me al redelijk onwel soms cq aangeschoten/dronken, ligt aan de gelegenheid en de lichamelijke zowel geestelijke gesteldheid.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
litertje jenever gemixed met bitter lemon :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik drink eigenlijk nooit sterke drank, alleen een fruitig mixje als ik aan het trippen ben kan ik wel waarderen. Maar ik denk tegen de 15 biertjes aan, dan ben ik wel heel goed op weg :)
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#5
hm nu ik nog steeds aan de antibiotica zit ben ik wel wat sneller dronken,maar ik kan meestal wel veel hebben.
uhm..na 2 flessen wijn ben ik toch wel dronken denk ik.
mn briertjes tel ik meestal niet :confused:
C
Chriss-ELid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik dronk "vroeger" als ik uitging met vriendinnen altijd heel veel. En ook alles door elkaar. Vaak zoveel dat ik van het einde van de avond niks meer wist. Vervelend, dan moet je altijd aan andere vragen of je geen domme dingen gedaan hebt. Nu drink ik bijna nooit meer, soms eens een likeurtje. Maar ik ben samen met mijn vriend vorig jaar wel nog eens goed zat geweest van de absinthe. We hadden gehoord dat je daar van gaat hallucineren. Dus dat wilden we wel ff proberen. We hebben met zijn 2en bijna de hele fles leeggedronken. 68% zit erin. :openmouth: Nou dat hakte er dus heel stevig in. Tsjonge, ik heb over de salon tafel heen gekotst, ik ben van boven af van de trap gevallen en ik wist er niks meer van. Toen ik s' morgens de blauwe vlekken zag en de pijn voelde ben ik maar eens voorzichtig aan mijn vriend gaan vragen wat we die avond daarvoor allemaal gedaan hadden :grin: Maar hallucineren, nee hoor, toen ik s' morgens de woonkamer aantrof wilde ik wel dat het een hallucinatie was. Geen absinthe meer voor mij.
C
Chriss-ELid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik dronk "vroeger" als ik uitging met vriendinnen altijd heel veel. En ook alles door elkaar. Vaak zoveel dat ik van het einde van de avond niks meer wist. Vervelend, dan moet je altijd aan andere vragen of je geen domme dingen gedaan hebt. Nu drink ik bijna nooit meer, soms eens een likeurtje. Maar ik ben samen met mijn vriend vorig jaar wel nog eens goed zat geweest van de absinthe. We hadden gehoord dat je daar van gaat hallucineren. Dus dat wilden we wel ff proberen. We hebben met zijn 2en bijna de hele fles leeggedronken. 68% zit erin. :openmouth: Nou dat hakte er dus heel stevig in. Tsjonge, ik heb over de salon tafel heen gekotst, ik ben van boven af van de trap gevallen en ik wist er niks meer van. Toen ik s' morgens de blauwe vlekken zag en de pijn voelde ben ik maar eens voorzichtig aan mijn vriend gaan vragen wat we die avond daarvoor allemaal gedaan hadden :grin: Maar hallucineren, nee hoor, toen ik s' morgens de woonkamer aantrof wilde ik wel dat het een hallucinatie was. Geen absinthe meer voor mij.
N
NLweed90Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Een halve krat, na 8 biertjes goed aangeschoten. :beer:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmmm, dan schaam ik me best wel...
Na 5-8 biertjes ben ik helemaal de weg kwijt(of is dat juist een voordeel?)
Sja ik ben maar +-55 kilo.
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#10
soslet zei:
na 15 flessen absint ben ik wel een beetje aangeschoten ja
Klik om te vergroten...

En ook blut of niet? lol
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#11
weinig :mrgreen:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#12
ligt aan veel factoren, maar tussen bij de 8 begin ik hem goed te voelen. en bij de 12-15 ben ik dronken.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#13
het is beter om te smoren voor je veeeeeel gaat drinken dan dat je gaat smoren nadat je veeeel hebt gedronken
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
BobG zei:
Hmmm, dan schaam ik me best wel...
Na 5-8 biertjes ben ik helemaal de weg kwijt(of is dat juist een voordeel?)
Sja ik ben maar +-55 kilo.
Klik om te vergroten...
mja ik weeg ook maar +-60 kilo hoor, maar overt algemeen wordt je dan wle vlugger zat.. soms een voordeel sosm ene nadeel
M
Mr. BiomehanikaLid
01-01-2024, 00:00
#15
ben eigenlijk nog nooit tot het gaatje gegaan.
maar ik denk toch wel 15-20 bier op te kunnen.

vaasjes



ps. ik ben dat wel 1.92m lang...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik het, puur, bij bier houdt en flink in beweging blijf denk ik dat ik er inderdaad wel 20 op kan als ik wil...
De vraag is, of ik dat wil... :rolleyes:
Meestal zo'n 10-15 biertjes en het liefst daarna een joint.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mr.jiho zei:
het is beter om te smoren voor je veeeeeel gaat drinken dan dat je gaat smoren nadat je veeeel hebt gedronken
Klik om te vergroten...
daar kan ik nie tegen.
als ik een joint rook als ik gedronken heb dan draait alles veel te hard.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
mja hangt er van af he.. als je op ene fuif bnet en je dans geeft dat zo niet, maar als je ergens zit en het houdt niet op kan dat wel ambetant zijn en dan draai je ook veel harder..

het is beetje zoals matthijs zegt, als je in beweging bent dan kan je meer drinken.. dan heb je ook meer dorst.. als ik bijvoorbeeld op ene goa of dnb fuif ben dan dans ik altidj vele ne dan gana die pintne er bijgevolg ok vele vlugger in
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik moet toch wel gauw een halfe fles goldstrike achter over slaan voordat ik redelijk dronken ben
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik in halve liters reken, ben ik na de 4e oid aangeschoten, echter pas na ongeveer de 10e een beetje dronken aant worden (ik reken mezelf droknen vanaf het punt dat ik geen evenwicht meer heb :P)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."