#1
eigenlijk lang geleden dat ik nog eens zat ben geweest.. kdenk 2 maand ofzo ![:confused:]()
wel goed maar nu blow ik vrij veel
wel goed maar nu blow ik vrij veel

soslet zei:na 15 flessen absint ben ik wel een beetje aangeschoten ja

mja ik weeg ook maar +-60 kilo hoor, maar overt algemeen wordt je dan wle vlugger zat.. soms een voordeel sosm ene nadeelBobG zei:Hmmm, dan schaam ik me best wel...
Na 5-8 biertjes ben ik helemaal de weg kwijt(of is dat juist een voordeel?)
Sja ik ben maar +-55 kilo.
daar kan ik nie tegen.Mr.jiho zei:het is beter om te smoren voor je veeeeeel gaat drinken dan dat je gaat smoren nadat je veeeel hebt gedronken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."