Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"yep,ik ben nogal een sterke drinker(ben er niet trots op)en na vele bierkes kom ik alsmaar meer moe en dan heb ik goesting achter speed"
"whiskey cola (geen whiskey zuiver meer,ik heb eens in de kliniek beland met 5 promille in mijn bloed ...ik wist van niks meer van de dag voordien,ik ben bij vrienden van de trap gevallen...en ik bleef slapen op de trap )"
"jupiler :P"
"vrijdag rond 15 u30 mijn eerste blikje jupiler geopend,na 3 bierkes is het weer zover...ik ben niet meer te stoppen,ik wil weg uit mijn flat...ik wil mensen zien..enfin ik wil uitgaan,een uurke later was ik in stad...2 bierkes in café 1,4 carlsbergs in café 2,...ik moet in totaal in stad zo'n (effkes denken ),6 café's gedaan hebben.wat verderop is er een dancing(normaal ga ik daar amper,maar tot mijn verbazing was mijn favoriete café gesloten )zo'n 5 km van stad...en maar verder en verder zuipen,opa :P cronos gaat naar het toilet en valt van de trap,ik bescherm mijn gezicht met beide handen...gelukkig maar...anders was mijn gezicht zeker en vast lelijk toegetakeld...de dancing heb ik om 4u30 verlaten,een paar mensen waren bereid mij te voeren naar stad,de eerste café ging open om 6uur,dus vlug nog wat in het treinstation gaan schuilen...man wat is het koud!!!om 6 uur naar het café en daar dan nog gebleven tot 10u 30 ongeveer...moeder gebeld om mij naar mijn flat te voeren,nu zijn we zondag...zaterdag en zondag heb ik amper kunnen slapen van de pijn...hopelijk word het niet te erg,want ik vrees voor spierscheur ofzo,nog enkele dagen of een week wachten...voor een eventuele onderzoek, oudejaarsavond vieren mag ik dus vergeten hahaha,tja ik lach nu wel maarja kan hier nu moeilijk om wenen hé...en dat is niet de eerste keer dat ik ladderzat ben en daarna val...ARIBAAAAAAA"
""
"Flameon zei: Wat een verhaal cronos... wel een leuke avond gehad, op die valpartij na? Tsja vallen en alcohol is iets wat heel vaak voor komt, laten we er maar op houden dat het er geregeld bij hoort. Ik ben zelf na een studentenfeest en de nodige drank op flink gevallen. Stuiterend met mijn hoofd op een betonnen vloer ... toen had ik een engeltje op mijn schouder dat ik niks heb mee gekregen. Ben ook eens in het water gevallen waar uit ik gered moest worden, dit alles ongeveer 2 a 3 jaar geleden Klik om te vergroten... jezus in het water gevallen?na alcohol flameon?ben bijna eens ook in het water gevallen met de fiets,maar dat was omdat ik stoned was"
"acidboy zei: Eigen schuld dikke bult idee. Klik om te vergroten..."
"wij belgen hebben het beste bier ,heineken is maar kattepis"
"caatje zei: Neem nog een borrel Klik om te vergroten... lol caatje ,maar ik kan amper een heffen met mijn rechtse hand hopelijk is het alleen een spierscheur,en geen gebroken peze(of dat ABN is weet ik niet,pees? )of het is operatie-time"
"mensen als ik met een drankprobleem,horen niet in auto te rijden...stel eens voor dat ik iemand doodrij"