Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel voor je dronken ben?

Hoeveel voor je dronken ben?

395 antwoorden
137 weergaven
18-5-2026
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet al te veel, ik drink eigenlijk nooit.
Als ik uitga sta ik of strak als de gekken, of ben te stoned om het glas naar m'n mond te hijsen..

Maarja, als ik wel een avondje ga tappen, dan drink ik vrijwel alleen bier.
En ja zoals je weet, met bier is het neanderthaler tellen.
1,2,3,Veel..

:P
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
"Hoeveel voor je dronken ben?"

Dat hangt van zoveel dingen af !
ikzelf heb vandaag alleen maar wat noedels gegeten
5u later 2pinten gedronken , en al aangeschoten
en normaal zou ik er veel meer nodig hebben
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
This gang of gin, i'm in.
b
brommer-nozemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik drink niet zo vaak te veel, maar soms ga ik helemaal los, zoals afgelopen oud en nieuw.
Normaal gesproken drink ik alleen bier of cola berenburg ( ja ik woon op het platteland :grin: )
En de telling gaat zoals bij velen: 1,2,3,4, veel
Maar ik was met een maat zo slim geweest om een pen in onze broekzakken een pen te doen en bij ieder flesje een streepje op onze hand te zetten. Op nieuwjaarsochtend stonden er 15 streepjes :beer:
En toen was ik ook écht zat, blackout :X
15 flesjes bier is voor mij genoeg om de weg kwijt te raken dus :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een joint erbij helpt ook altijd wel.
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#6
na 6 Gin-Tonics wordt alles wel veel leuker :grin:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
dingo zei:
na 6 Gin-Tonics wordt alles wel veel leuker :grin:
Klik om te vergroten...

Jij drinkt het goede spul.
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik drink meestal Duvels of Hoegaarden GRand Cru's om zat te worden, daar heb ik er tog een 5 of 6 vn nodig.

Meestal neem ik dan een pauze vn een uurtje ofzo waar in ik een jé paf en daarna weer verder booze. Soms ben ik echt wel hoerebezopen.


Maar is lachen
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#9
met bier gaat toch wel redelijk rap, met wijn en wodka enzo ken ik
wat langer doorgaan. Maar zodra ik merk dat ik aangeschoten wordt
stop ik met drinken. Vind er geen zak aan om (bijna) dronken te zijn..
S
SiefLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier ook 1 veel te snel zat :beer:

Malibu is favoriet en die fles gaat meestal goed leeg
E
EkibyougamiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ligt er heel erg aan hoe ik gegeten heb, hoe moe ik ben en hoe snel ik drink.
Fles wijn leeg lukt wel zonder straalbezopen te zijn (wat ik overigens NOOIT ben want daar vind ik geen bal aan) en katers heb ik nooit. Yay! :sunglasses:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vaasje of 15
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nog erger als je van je vrienden moet doorblijven lopen als je bad gaat, op alc of andere zooi
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#14
4 amsterdammertjes :rolleyes: :mrgreen:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
maar het ligt natuurlijk ook aan je gesteltheid als je goed wakker bent en goed heb gegete drink je makkelijker meer weg en als je rustig drinkt maar ben je moe of je slaat ze snel achter over dan is het gauw gebeurd
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#16
echt dronken? eigenlijk geen flauw idee eerlijk gezegd. Drink meestal niet tot ik ECHT dronken ben. Tussen de 10 en 20 bier, maar dat doe ik niet vaak hoor. Wil eigenlijk zowiezo stoppen met alcohol, maar die gezellige gewoonte biertjes zijn echt moeilijk =/
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#17
fles vodka van 75cl raakt er wel in maar dan ben ik vrij tot zeer wasted :)
meestal al wasted na n halve maar dan wil ik blijve gaan :grin:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
pilliewilly zei:
fles vodka van 75cl raakt er wel in maar dan ben ik vrij tot zeer wasted :)
meestal al wasted na n halve maar dan wil ik blijve gaan :grin:
Klik om te vergroten...


stoer hoor en dan naar huis gedragen worden door je vrienden :P ? :rolleyes:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Op lowlands had ik 1 liter op... ik voelde me nuchter maar het scheen dat ik dronken over kwam :beer: Ben ik nu ook stoer? Alsjeblieft? :mrgreen:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Telefoon zei:
pilliewilly zei:
fles vodka van 75cl raakt er wel in maar dan ben ik vrij tot zeer wasted :)
meestal al wasted na n halve maar dan wil ik blijve gaan :grin:
Klik om te vergroten...


stoer hoor en dan naar huis gedragen worden door je vrienden :P ? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

nee hoor :) altyd op eigen houtje naar huis.. hoewel ik dan soms de weg kwijt raak
achja

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."