#1
Niet al te veel, ik drink eigenlijk nooit.
Als ik uitga sta ik of strak als de gekken, of ben te stoned om het glas naar m'n mond te hijsen..
Maarja, als ik wel een avondje ga tappen, dan drink ik vrijwel alleen bier.
En ja zoals je weet, met bier is het neanderthaler tellen.
1,2,3,Veel..
:P
Als ik uitga sta ik of strak als de gekken, of ben te stoned om het glas naar m'n mond te hijsen..
Maarja, als ik wel een avondje ga tappen, dan drink ik vrijwel alleen bier.
En ja zoals je weet, met bier is het neanderthaler tellen.
1,2,3,Veel..
:P
