Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel voor je dronken ben?

Hoeveel voor je dronken ben?

395 antwoorden
129 weergaven
18-5-2026
s
sugarbellysoundsystemLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik kan qua bier wel een pak verzetten.

aangeschoten na 8 dronken na nen bak (24)

sterke drank is uit den boze na een alchoholintoxicatie van een fles whisky op 14 jarige leeftijd
D
Denhaagg_15Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben veel te snel bezopen is niet normaal joi
G
GozurLid
01-01-2024, 00:00
#3
na 7 glazen bier merk ik het en daarna word het maar beter :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat kan je geen dronken noemen.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik word vrij snel aangeschoten, maar om écht dronken te worden moet er veel in.

Wat een een ongelooflijk stoerdoenerij-topic, overigens.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
:wink:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet zo stoer doen jong.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben alleen maar ontopic, heuwr. :beer:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmm. In a good way? :P

Kanon is wel kwaadaardige rommel, dat wel.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#10
5 pintjes met ne wiet blowen (dan ziek kk waus en dubbel)
10 pintjes zonder blowen (goe aangeschoten)

:)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
3 Het Kanon.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat dan.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het zijn d'r maar 3. Het kan veel ernstiger. Niet om stoer te doen, ik denk dat je wel meer kan hebben.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#14
5 pintjes en ik voel het, als het vijf schotglaasjes sterke zijn voel ik het altijd iets anders heb ik de indruk...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik blijf erbij, ik kan mezelf altijd in de hand houden onder invloed van alcohol. :) natuurlijk ben ik wel dronken, maar ik blijf verstandig. :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mensen drinken liever niet met mij.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Saivy zei:
Ik blijf erbij, ik kan mezelf altijd in de hand houden onder invloed van alcohol. :) natuurlijk ben ik wel dronken, maar ik blijf verstandig. :)
Klik om te vergroten...

inderdaad... same here...

buiten dat ik té veel nodig heb, om dronken te zijn =)
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#18
And same here. Melige avatar trouwens Qocaine.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mwa ligt er aan of ik heb gerookt Zonder base ben ik zo dronken maar mer ken ik wel wat drinken
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet al te veel, ik drink eigenlijk nooit.
Als ik uitga sta ik of strak als de gekken, of ben te stoned om het glas naar m'n mond te hijsen..

Maarja, als ik wel een avondje ga tappen, dan drink ik vrijwel alleen bier.
En ja zoals je weet, met bier is het neanderthaler tellen.
1,2,3,Veel..

:P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."