Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"RobTrip zei: Leuk live report. Ik zit te twijfelen om ook een keer in me eentje te trippen. Jij vond het dus wel relaxed he TRAVOLTA? Wel een aanrader, al heb jij geen vergelijkingsmateriaal. Ik heb al een paar keer met andere personen erbij truffels genomen, dus heb ook al wat ervaring. Klik om te vergroten... ik vond het zeer geslaagd, maar ik denk dat je gewoon het beste naar bijvoorbeeld lolnoob of luchtigtoetje kan luisteren. zij hebben niet alleen meer ervaring met gebruiken maar ook met tripmiddelen an sich. ik verder 0,0%"
"en ik heb toch gisteravond nog een keer truffels genomen, omdat het toen nog kan. maar die ervaring was nog 10x zo heftig (15 gram white diamonds lemontek), ik ben letterlijk in mezelf verdwaald. hier volgt zeker nog een reportje over"
"het staat online"
"RobTrip zei: TRAVOLTA zei: en ik heb toch gisteravond nog een keer truffels genomen, omdat het toen nog kan. maar die ervaring was nog 10x zo heftig (15 gram white diamonds lemontek), ik ben letterlijk in mezelf verdwaald. hier volgt zeker nog een reportje over Klik om te vergroten... Haha Ben benieuwd. Je moet toch een behoorlijke tijd tussen de trips hebben, anders is het effect toch zwak? Klik om te vergroten... 4 a 5 dagen had ik gelezen, en dat raadde de meneer in de smartshop me ook aan. heb het uiteindelijk toch gedaan omdat ik gisteravond nog alleen thuis was en ik niet veel te verwerken had van de 1e keer. nu echter wel, dus vind eht ook even goed geweest"
"en ben je echt van plan te stoppen met drugs?"
"berten zei: Jammer genoeg was het niet ingrijpend genoeg om doorslaggevend te zijn Maar hou het gelukkig alleen bij recreatief gebruik Klik om te vergroten... haha het klinkt wel enigzins bekend. 'ik ga na vandaag nooit meer...' en in dat 't is uitgewerkt: 'ach joh, recreatief kan toch wel!' niks mis mee trouwens! en leuk geschreven"
"DutchCookie zei: Flexx zei: Andyy zei: tja.. zielig verhaal, en natuurlijk heel erg voor die ouders.. maar zo zie je ook wel weer hoe dom sommige mensen wel niet zijn Klik om te vergroten... dom vind ik een beetje kort door de bocht... gewoon niet goed voorgelicht, niet volwassen genoeg, nog niet verantwoordelijk genoeg dat lijkt me eerder.. Klik om te vergroten... als je 12 bent is er een ding wat je weet over drugs, dat het slecht voor je is. ik ga ervan uit dat iedere puber dit dus weet. met ook maar een klein beetje verstand ga je dingen eerst uitzoeken voordat je ze gaat doen als iedereen al tegen je heeft gezegd dat het gevaarlijk is. je gaat toch ook niet elastiekjes aan je been binden en dan van een brug afspringen omdat je zo graag wil bungee jumpen? het is en blijft je eigen verantwoordelijkheid, hoe puber je ook mag zijn. Klik om te vergroten... hmm ben ik t toch niet helemaal mee eens hoor. uiteraard weet iedereen op die leeftijd wle dat drugs slecht zijn, dat je van roken kanker krijgt en dat alcohol nou ook niet echt bevordelijk is voor je gezondheid. en ook over die anderen middelen krijgen ze genoeg voorlichting; maar toch gaat -iedereen!- er uiteindelijk mee experimenteren. en de meeste mensen hebben wel eens een keer te veel gedronken. de een heeft wat meer geluk dan de ander en die belandt gewoon een avond boven de wc met een kater, maar een ander beland in het ziekenhuis en sterft er mogelijk zelfs aan. en deze mensen wisten ook dat het niet goed voor ze was, wat de risisco's waren maar deden het alsnog. 't zelfde geld voor roken, dat proberen de meeste ook een keer, d'r is niks aan, en vervolgens blijven ze 't proberen tot ze 't wel lekker vinden (of om gewoon bij de groep te horen). en raken ook al snel verslaafd, tsja, je krijgt er inderdaad longkanker van maar "dat gebeurt mij toch zeker niet?" denken ze dan wss. en dit is volgens mij gewoon het zelfde. ze had het al eerder gedaan staat in het bericht, mogelijk door groepsdruk of door nieuwsgierigheid en deed 't nu weer maar heeft teveel gepakt/te weinig gedronken/niet laten testen of een combinatie van alledrie, maar ze verwachtte nooit dat haar (!) zou gebeuren waar je normaal alleen over in de krant leest. vind 't in erg geval erg sneu dat mensne hier zo reageren. ik durf te wedden dat 95% van dit board wel eens onverantwoord drugs heeft gebruikt (als 't dat niet al is): te veel nemen/niet laten testen/te vaak gebruiken/combineren/deelnemen aan het verkeer/en noem maar op. heel veel mensen hebben dr nou eenmaal geluk mee maar af en toe heeft er toch iemand pech, en om dan zo te reageren.."
"DutchCookie zei: ik zal het je nog sterker vertellen, ik ga al jaren lang onverantwoord met drugs om, ik weet dat dit niet slim is maar ik heb me er wel vaak genoeg over ingelezen. ik weet alles van de risico's en ik weet wat ik moet doen als het misgaat, alsnog blijf ik onverantwoord met drugs omgaan. ben ik dom bezig? NATUURLIJK, ik ben een van de grootste assholes die er zijn. ik ben degene die zegt wat mensen niet willen horen. ik ben degene die doet wat mensen niet goed vinden. ik ben degene die je nooit zou willen zijn. maar dat neemt nog niet weg dat deze mensen heel dom bezig zijn tuurlijk gaat dit alleen over mezelf maar het is je eigen keuze dom te zijn of niet. ookal ben je dom geboren dan is er nog de keuze niet zo dom te zijn. Klik om te vergroten... ik ben precies hetzelfde. ik gebruik niets voordat ik me er goed over heb ingelezen en weet wat ik kan verwachten, wat de risisco's zijn (bij (on)verantwoordt gebruik), welke dosis ik moet pakken en wat ik moet doen als het misgaat. maar of ik me er altijd aan hou? de eerste keer misschien. maar als dat goed bevalt wordt al snel een dosis opgekrikt of gecombineert met wat anders. ik ben dus net zo'n grote "asshole" . en inderdaad, wat dat meisje deed was dom, maar zo heeft iedereen zijn stomiteiten. ik wil ook zeker niet goed praten wat ze heeft gedaan, maar alleen even benadrukken dat pretty much iedereen zo'n "fout" kan begaan. no offence trouwens! ik wilde alleen even mijn mening geven over de vele -trieste- reacties hier en kon makkelijk nav. jou post wat schrijven"
"Psychedelicious zei: LeonR123 zei: Heb paar uur geleden nog n halve haze op. Ben echt kapot echt veel te sterk. Niet die ervaring van toen maarja wel veel te sterk, je kan alleen maar bankhangen. Klik om te vergroten... Vroeger waren de haze jointjes daar nog stukken beter! Geld voor alle voorgedraaide bij weddy trouwens... Probeer anders eens puur te roken, van een joint zonder tabak word ik zelf een stuk minder lam in ieder geval Greetz Psychedelicious Klik om te vergroten... jep, heb ik pas ook voor t eerst ervaren. normaal wil ik altijd ergens gaan liggen en lamen maar toen ik voor t eerst puur had gerookt ben ik lekker door een parkje gaan wandelen en was ik ook een stuk socialer"
"bedankt! en knap dat je het helemaal gelezen hebt"