Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"PepTalk zei: percé Klik om te vergroten... per se?"
"ik denk dat die reden is dat je op dat moment aan het trippen ben"
"Wat bedoel je nou precies met de realiteit waar je het over hebt? Bijvoorbeeld een inzicht in hoe je met andere mensen moet om gaan of bijvoorbeeld het idee dat je lichaam zo raar voelt en dat het niet erg is als je je hand er af hakt of zo. Zijn twee heel verschillende dingen, met de 1 kan je wat en met de andere niks."
"ik ga voor FAKE"
"deze boy gaat bad, mattie"
"gozer je wilt trippen maar het enige waar je over denkt is die bad trip. dan kan je er wel van uit gaan dat het weer gebeurt.. als iemand je een keer acid aanbied en de gedachte aan een bad trip komt niet in je op dan is het moment om het weer te doen"
"volgens mij zijn hallucinaties niet de grootste reden voor een bad trip bij de meeste mensen.."
"Sublimo zei: Dreuge zei: volgens mij zijn hallucinaties niet de grootste reden voor een bad trip bij de meeste mensen.. Klik om te vergroten... Wat is de reden volgens jou dan ? Ik zeg niet dat je fout zit hoor, maar ben eens benieuwd want ik weet het zelf ook niet helemaal zeker. Klik om te vergroten... Eerder wat er met je gedachten gebeurd denk ik? Mindfucks, je kent ze wel :P Negatieve gedachten krijgen, daar in blijven hangen, negatieve spiraal, bang worden omdat je je gedachten niet meer onder controle hebt > bad trip."
"volgende week?"
"sjoerd101 zei: Je kan die pil beter rectaal nemen. 2cb kan je zoiezo het beste rectaal nemen naar mijn mening. Alle voordelen zonder nadelen Klik om te vergroten... hier ben ik het zeker mee eens!!"