Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel voor je dronken ben?

Hoeveel voor je dronken ben?

395 antwoorden
126 weergaven
18-5-2026
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#1
hangt ervan af,de 1ne keer ben ik al dronken van 15 stuks,de andere keer van 1 bak bier...gisteren heb ik gaan drinken...had 50 euro afgehaald van de bankatomaat...1 pakje s&g sigaretten gehaald(prijs 5.25 ) eten(nadien het drinken uiteraard,want ik ga niet op café met mijn eetbenodigheden hé :tearsofjoy: ),kostprijs van eten:10.34. dus sigaretten en eten is was samen 15.59 euro.50 min 15.59 is 34.41 euro,die 34.41 gedeeld door 1.50 euro(prijs van 1 bier),dus dat was 22 bierkes(25 cl).
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je me vriend hierheen stuurt ga ik wel buiten spelen :grin: n__n niii
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
scenemeisjeedana zei:
Als je me vriend hierheen stuurt ga ik wel buiten spelen :grin: n__n niii
Klik om te vergroten...


Meisjes zoals jij hebben wel meer vriendjes waar ze doktertje mee spelen toch?
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee niet egt.. jij wel?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
scenemeisjeedana zei:
Haha meestal als ik drink heb ik coke of zo op dus ik word sowieso niet zat
Klik om te vergroten...

wtf jij bent veertien man, jij kan nog niet eens je eigen drank gaan halen
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sigaretten krijg ik ook mee (af en toe niet). En anders hallen anderen het voor mij. vrienden, mijn vriend.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Grappig hoe die dingen gaan.. mijn tolerantie was altijd vrij hoog, omdat ik vaak dronk. Nu ik heel veel minder drink sinds een maandje of 3, is mijn tolerantie ook meteen een stuk lager. Grappig hoe snel je lichaam went aan dingen.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja dat is inderdaad wel zo hoor.
opvallend is ook wel de 1ne keer ben ik dronken van 20 stuks,de andere keer dronken van 10 stuks.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben sowieso snel dronken. Vast omdat ik weinig drink qua alcohol.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja dat zal kloppen caatje,mijn moeder drinkt ook bijna nooit,na 1 of 2 glaasjes wijn is het al duidelijk zichtbaar aan haar;
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
cronos zei:
ja dat zal kloppen caatje,mijn moeder drinkt ook bijna nooit,na 1 of 2 glaasjes wijn is het al duidelijk zichtbaar aan haar;
Klik om te vergroten...


Ja hahaha van die schitter ogen en blosjes op de wangen.
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Daar hoef je niet voor te drinken n__n niiii
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
IK drink dus bijna niets meer tegenwoordig, dus van 1 glaasje ben ik al tips...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik drink niet meer, maar het komt heel af en toe dat ik dan een drankje drink (irish pub in de stad of zo, of echt speciale gelegenheden), ik schat 2-3 keer per jaar hoogstens, en meestal krijg ik er de volgende dag spijt van. Dus als ik dan wat drink, hakt het er snel in.. Na een goed biertje (halve liter pul, ik doe niet aan minibier) ben ik al redelijk aangeschoten, na drie van die dingen katsbezopen. Verder kan ik na een flinke fles baileys of een paar whiskeys ook nog slecht lopen. Nee, geef mij maar een tripje of zo, daar kan ik tenminste tegen en kots ik de tafel niet onder :tearsofjoy: .
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Had er vannacht weinig voor nodig.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Verschillend .... drink ik een periode meer (op stap bv) dan kan ik er beter tegen dan wanneer ik een periode weinig drink. Ik moet zeggen dat ik liever sneller dronken ben dan niet dronken, als je niet meer gauw dronken wordt zit er nl iets gigantisch mis!
b
blazedoggLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gisteravond, Halve liter rum + wat guiness, en 2 lekkere hazejoints...
Weet niets meer van heel de avond af maar volgens een vriend
viel ik voorover met mijn hoofd op de stenen een x aantal keer...
is dit normaal om dan gewoon te blyven liggen, zonder enige reactie te geven?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja je bent even knock out
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#19
zo goed als niks, kan echt totaal niet tegen drank. en als ik dan zat ben begin ik aanhankelijk en luidruchtig te worden. nix voor mij!
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#20
7 ongeveer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."