Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zweethandjes heb ik bijna altijd, ook altijd erg nerveus wanneer ik de pil(len) slik.. Midden in een discotheek of andere omgeving met veel mensen word ik sowieso altijd wat nerveus maar dat verdwijnt altijd vrij snel als 'ie inslaat. Ik merk ook dat ik altijd teveel begin te vragen 'voel jij al wat? etc etc..' en kan soms wat kinderachtig gelukkig worden, bekende verliefd gevoel dus :P daarna is het gewoon lekker spacen goh wat mis ik dat, alweer te lang geleden dat ik goede pillen te pakken had.."
"Een half jaartje terug had een vriend van mij waarmee ik uit gegaan was ook een slechte avond gehad op (achteraf beide iets teveel..) xtc terwijl ik mij top voelde (ook een van de beste keren, toen...). Het zou zomaar ook van de griep geweest kunnen zijn."
"Mijn dealer(s) verschillen wel van elkaar, ieder mens is anders toch? Een ervan is vrij zakelijk, een hele korte babbel maar vooral afrekenen en door naar de volgende klant. Hou ik wel van, de andere gaat meestal een kort gesprekje aan van 5 minuten en dan weer weg. Hij zegt wel even wanneer ik een beetje moet opletten als ik per toeval 3 x ieder weekend een grammetje kom afhalen, best netjes"
"Ik was ook van plan XTC te nemen met oud&nieuw, maar het word toch maar veel alcohol + coke."
"Dat je een fles wijn op hebt is niet boeiend, 10 voor 20 kan best kloppen, dat verschilt heel erg. Het beste zou je je pilletjes kunnen laten testen, als je het toch wilt doen kan je inderdaad wel met een halfje proberen als je geen ervaring hebt, bijpakken kan altijd nog. En crisistijd? dat valt best wel mee..."
"Als je het doorverkoopt zou ik liever iemand met wat ervaring het laten uitproberen OF natuurlijk laten testen, maar snap wel dat je daar geen zin in hebt. Verkoop je dikke troep kán je natuurlijk ook problemen krijgen.. Als je een halfje neemt zou ik lekker afwachten wat het met je doet, of neem een kwart om nog meer safe te spelen... Het gaat zich immers alleen maar erom dat je weet dat het spul werkt..?"
"Ik was ook wel een tijdje goed ziek van de speed, als ik al eraan dacht ging ik over mijn nek... Ik denk dat het wel minder word na een tijdje en zelfs verdwijnt."
"specdavor zei: Ik weet dat deze topic er niet meer toedoet maar mensen wat is die wurmpy dom zeg. DE TERING Die gozer snapt echt het leven niet. hahahaaha Klik om te vergroten... Achja, lekker belangrijk, hij post toch niet meer op het forum dusja.."
"Je weet toch wel wat je leuk vind en waar je dan op moet zoeken? Of je kent de 'genre's' niet, zelf houd ik erg van acid (techno), minimal, house (en dan niet dat zwakke dirty house), en electro zo af en toe. Livesets van Sendex zijn goed Fairmont, Julian Heweil, Monika Kruse, zomaar wat namen.."
"Tijdens uitgaan (uiteraard)! ik kan niet stil blijven onder de xtc en heb zin om veel mensen te ontmoeten/zien etc.."