Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"iets te moeilijk nederlands voor zo een banaal stukje maar toch leuk Geen stijl vind ik alleen helemaal niets"
"maagd"
"oeh ik ben het ook van plan te gaan gebruiken mobiel uit en vruchtensap mee anders nog tips? leuke dingen om te kijken/doen whatever"
"achja, als je ze echt wil heb je daar vaak wel de juiste nummertjes voor nietwaar?"
"daarom vraag ik ook om zulk soort advies. ik ga er niet veel van eten, nee. De mensen waarmee ik het ga doen zeiden ook dat je van die wanideeën krijgt als met LSD (dat je kan vliegen etc.). Dat is toch helemaal niet zo? Morgen! Ik heb er zin in"
"Ik denk dat dat hier hoort.. Hoe oud moet je zijn voor de smartshop?"
"zie tripreports voor mijn tripreport :P"
"Stylus zei: Queens of the stone age RHCP Rage against the machine Kyuss Placebo C-mon & Kypski En beck is ook cool ja, maar niet beste evah XD Klik om te vergroten... ohja! die zijn ook echt geweldig"
"[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/MGpN5geUF6E&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/MGpN5geUF6E&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] http://www.youtube.com/watch?v=MGpN5geUF6E Dit is toch wel echt eventjes het toppunt van nederhop."
"zet over een uurtje of twee je tv aan.. daar zijn veel gewillige dames."