Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen maar ik zet hem hier maar omdat ik toch vooral meer over de speed wil weten... ik smoor dus geregeld een joint maar ik word dan altijd na een uurtje ofzo vrij moe, niet dat het echt stoort, het is wel chill enzo maar ik zou af en toe toch iets actiever willen zijn dus eigenlijk meer high, minder stoned zou het helpen als ik wat speed snoof na een joint? zal de speed het effect van de wiet volledig verdrukken? kan ik er hartkloppingen ofzo van krijgen door het tegenwerkende effect van de twee?"
"dus je wordt er onrustig van en het effect van wiet gaat verloren? jammer, ik had zo een beetje gehoopt dat het een fijne combi zou zijn, zo stoned maar toch wakker zijn en veel kunnen dansen zonder moe te worden want staan geeuwen op een feest is ook niet dat ik weet nog dat ik eens op een feestje stond, de muziek was goed, ik wou bewegen enzo maar ik was ineens vrij moe en toen dacht ik: wiet is gewoon geen echte "party-drug", wie weet in combi met iets wel dus daarmee da ik het eens vraag nog iets: is speed nu echt zo straf dat je totaal niets kan slapen? stel je legt een (klein) lijntje om 22 uur, om hoe laat kan je dan proberen te gaan slapen?"
"de dingen worden nu wel duidelijker... dank ladderzat zuipen doe ik nu al zeker 2 jaar niet meer, zeker als ik blow drink ik niet zo veel (en ik ben ook gewoon wat volwassener geworden) dus dat heb ik wel onder controle 8 uur is wel vrij lang, maarja, anders gezien: "veel waarde voor je geld""
"^die beschrijving klopt wel, niet dat ik het type ben dat altijd feest tot sluitingstijd enzo maar af en toe wil ik wel eens ietsje meer aan wat doet het je denken? xtc? of bedoelt ge het anders?"
"maar bij xtc (als het niet gemend is met speed, dus mdma eigenlijk) wordt je wat slomer, klopt dat? Ik heb zoiets toch gelezen hier op het forum. En als je onder xtc bent en daarna een lijntje pep neemt zou het effect van xtc ook weggaan? Ook gelezen op het forum. Ik heb precies wel veel gelezen op het forum als ge nu speed neemt, zonder combi, blijft ge dan gewoon wakker en fris of is er nog een effect?"
"Hmmm, sommige ervaren deze combi als goed, sommige minder... Het zal, zoals bij alles, wel afhangen van persoon en van de situatie enzo. 1 oplossing: zelf uit testen. Maar ik heb tijd, niets wat dringt, ik ben nog jong (19) en mijn vrienden hebben een soort "afkeer" van harddrugs. Het schrikt hen eerder af en alleen experimenteren is ook maar alleen. (en ik wil niemand gaan overtuigen voor harddrugs) Dat vaag worden bij te weinig slaap ken ik wel. Ik heb dat eens voorgehad na een festival. Ik kwam thuis en voelde een vreemd gevoel in mijn hoofd enzo. Eerst dacht ik dat de joints van de avond ervoor nog werkten maar dat kan natuurlijk niet zo lang. Dus het zal wel de vermoeidheid zijn. Ik heb toen, bij benadering, de hele dag geslapen en de mooiste (en vooral diepste!) dromen gehad. Die nacht heb ik normaal geslapen en de dag erna was ik weer de oude"
"idd, "stonede wakkerheid" zoek ik wel ongeveer, maar wist niet waar ik het kon vinden en ik dacht zo dat de combi met speed (voor wakker te zijn) zo'n effect kon hebben. maja, wat ik uit jullie ervaringen haal is dat wiet eigenlijk alleen maar chill is als de speed begint uit te werken, om in slaap te komen dan."
"er komt 1 klein gedachtenspinseltje naar boven. van deze ene gedachte, die nog niet eens uit een halve seconde bestaat, bouwt zich een web uit van allerlei gedachten. Mijn hersenen verzinnen een verhaal om dat ene stukje gedachte dat steeds verder en verder en verder gaat. Dit maar in een paar seconden maar ik zou er zo een boek over kunnen schrijven. Klik om te vergroten... ohja, herkenbaar! Ook dat stukje waar je "beseft" dat iedereen denkt en dat iedereen al een leven achter zich heeft mooi geschreven"
"het is triest, zeer triest"
"ik gok dat methamphetamine het slechtste is voor de gezondheid"