#1
10 tot 15 pinten denk ik, maar heb ook wel eens een bak (24 zeker?) uitgedronken op een nacht. Is dus moeilijk te zeggen. Ik drink me niet zo dikwijls zat maar gewoon voor de smaak/gezelligheid en het hangt er heel sterk vanaf in hoeveel tijd je de biertjes verzet.
Vroeger werd ik ook sneller zat denk ik, en dan echt typisch zat zoals wankelen enzo.
Dat heb ik nu dus niet meer. Als ik nu drink heb ik op een bepaald moment echt geen zin meer om te drinken. Als ik dan verder zou drinken zou ik moeten kotsen denk ik terwijl ik dan nog niet echt zat ben zoals vroeger. Als ik vroeger moest kotsen van drank was ik echt strontzat.
Maar eigenlijk is het wel beter zo, minder aanstellen en gewoon genieten van je biertjes. Maar ik vind het gewoon raar omdat het bij mij niet echt tolerantie kan zijn volgens mij, mijn frequentie van drinken ligt lager als vroeger denk ik zelfs.
en een bierbuik is meestal niet rechtstreeks door het bier maar door onregelmatig eten door de katers.
Flameon zei:meisje20 zei:Maar tegenwoordig lijkt het alsof ik bier kan drinken wat ik wil, ik word niet meer dronken.
Tolerantie is dat. Vermoedelijk drink je geregeld veel bier. Je lichaam went er dan aan en op een begeven moment heb je meer nodig, voor hetzelfde effect (aangeschoten). Dus eigenlijk is het niet gezond![]()
Vroeger werd ik ook sneller zat denk ik, en dan echt typisch zat zoals wankelen enzo.
Dat heb ik nu dus niet meer. Als ik nu drink heb ik op een bepaald moment echt geen zin meer om te drinken. Als ik dan verder zou drinken zou ik moeten kotsen denk ik terwijl ik dan nog niet echt zat ben zoals vroeger. Als ik vroeger moest kotsen van drank was ik echt strontzat.
Maar eigenlijk is het wel beter zo, minder aanstellen en gewoon genieten van je biertjes. Maar ik vind het gewoon raar omdat het bij mij niet echt tolerantie kan zijn volgens mij, mijn frequentie van drinken ligt lager als vroeger denk ik zelfs.
en een bierbuik is meestal niet rechtstreeks door het bier maar door onregelmatig eten door de katers.