Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel voor je dronken ben?

Hoeveel voor je dronken ben?

395 antwoorden
141 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik een paar shotjes van 20% en ik begin zat te worden.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet het van mezelf niet. Ik drink ook altijd sterke drank, meestal wodka. Maar ik hou het nooit bij eigenlijk.
Ik weet altijd alles altijd nog wel de volgende dag. Maar ben wel altijd alles kwijt. Ik hoef geen ketting om de doen ofzo of andere dingen, want gerarandeerd, ik ben ´m kwijt de andere dag.
En zeker als we gaan zuipen op een bankje. Dan haal ik al m´n zakken leeg en dat stal ik dan uit. En vergeet de halve zooi weer terug te stoppen als we weg gaan.
G
GrrlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vandaag, om te vieren dat de SE week voorbij was,
kochten ik en me chick 2 flessen Smirnoff en 2 flesjes
Cranberry Vodka. En we dronken een paar biertjes (en Bullit.)
Gewoon beetje aangschoten weet je wel?

Later hebben we nog een jointje gesmoked en toen was het
allemaal waterger, echt leuk dagje gehad joh! :grin: happyhappy!
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Twee Breezers en ik loop al tegen deuren aan.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die indruk zou juist kunnen zijn, flink teugen aan den whiskyfles lijkt ook altijd minder heftig te gaan dan flink wat bier.

Na circa 15+ bier ben ik ruim richting 'onhandelbaar', momenteel.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is best ernstig mien jong.
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#7
GewoonVOL zei:
Twee Breezers en ik loop al tegen deuren aan.
Klik om te vergroten...

same here :wave:
H
HolySmokeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben al wat ouder (32) en ken me grenzen. Stomdronken wil ik nooit worden. Na 6 biertjes word ik al aangeschoten en bij 12 vind ik het gewoon genoeg, dan zit ik vol. :)
D
Disco_DLid
01-01-2024, 00:00
#9
1 fles martini om lekker aangeschoten te zijn
2 flessen martini om goed dronken te zijn
2 flessen martini en 10 bier om de weg kwijt te raken
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
gisteren weer de eerste keer in 2 jaar dat ik wat gedronken heb

had 6 pintjes op en toen voelde ik me wel lacherig en had af en toe een beetje moeite met sturen :P meer niet, zowiezo vind ik alcahol niet zoveel aan :) maar met die 5 stickies erbij was t nog wel leuk :mrgreen:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gisteren 2 liter bier van 7.8% gedronken en ik was toch wel een beetje zat.
Niet ladderzat, gewoon relax zat. :beer:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
na 5 voel ik het
na 10 ben ik redelijk
na 15 ben ik zat
na 20 ben ik bezopen
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jeller zei:
na 5 voel ik het
na 10 ben ik redelijk
na 15 ben ik zat
na 20 ben ik bezopen
Klik om te vergroten...

same here
maar als et adjes worden ligt er na de tiende alles terug uit
w
wimpie24Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Jeller zei:
na 5 voel ik het
na 10 ben ik redelijk
na 15 ben ik zat
na 20 ben ik bezopen
Klik om te vergroten...

Bedoel je glazen bier? want dan bij mij ong. het zelfde als het flesjes zijn dan ben ik eerder bezopen.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Is ook wel logisch, aangezien daar meer alcohol in zit.
w
wimpie24Lid
01-01-2024, 00:00
#16
MetaalKonijn zei:
Is ook wel logisch, aangezien daar meer alcohol in zit.
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde dat als hij flesjes bedoeld ik er niet net zoveel op kan als hij voordat ik bezopen ben.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Static Search zei:
wat een stoer gepraat allemaal..
Klik om te vergroten...

Zag net een post van jou wat al helemaal 'stoer' gepraat was jongen.

er is een leeftijd voor in belgie? ik heb er vroeger nooit een probleem mee gehad..

stuur me kleine zusje vn 6 achter fleske vodka
Klik om te vergroten...
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#18
gin-tonic is echt walgelijk
net als martini beuh...

geef mij maar blue thrill zo zalig :)
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja, dat bedoel ik helemaal serieus.. :rolleyes:

ik bedoelde dat ze in belgie er nooit moeilijk over gaan doen..
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dus stoere praat :sunglasses: :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."