Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel voor je dronken ben?

Hoeveel voor je dronken ben?

395 antwoorden
142 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bier ligt eraan, soms kan ik heel veel hebben soms ook niet, is een biertje of 10 tot 20 in 3 uur ofzo... Sterke drank kan ik beter tegen, coctails zijn heerlijk en kan ik oneindig door drinken volgens mij :confused: als het puur gaat houd het snel op vanaf een shot of 12 in 3 uur :openmouth:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik wordt niet dronken, vindt er niets aan om dronken te worden/zijn.
ik weet waar m'n grens ligt en dan houdt ik op met zuipen.
en de ene keer is dat na een biertje of 6 en de andere keer na 25 biertjes.
:beer:
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dus jij bent niet dronken na 25 biertjes? :openmouth:

Najah ik hou ook meestal op voor ik dronken word, ik ben liever lekker aangeschoten na een pilsje of 8. :)
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
weet niet een bepaald aantal maar de ene keer ben ik van 6 halfe liters heb ik hem behoorlijk hange
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
6-8 halve liters bier of
halve fles wodka dan ben ik lekker aangeschoten

echt bezopen ben ik na 1-2 flessen sterke drank, maar komt ook omdat ik best veel weeg...
Drink op 't moment vrij weinig, dus mischien nu wel stukje eerder aangeschoten.
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#6
met bier gaat toch wel redelijk rap, met wijn en wodka enzo ken ik
wat langer doorgaan. Maar zodra ik merk dat ik aangeschoten wordt
stop ik met drinken. Vind er geen zak aan om (bijna) dronken te zijn..
S
SiefLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hier ook 1 veel te snel zat :beer:

Malibu is favoriet en die fles gaat meestal goed leeg
E
EkibyougamiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ligt er heel erg aan hoe ik gegeten heb, hoe moe ik ben en hoe snel ik drink.
Fles wijn leeg lukt wel zonder straalbezopen te zijn (wat ik overigens NOOIT ben want daar vind ik geen bal aan) en katers heb ik nooit. Yay! :sunglasses:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vaasje of 15
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nog erger als je van je vrienden moet doorblijven lopen als je bad gaat, op alc of andere zooi
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#11
4 amsterdammertjes :rolleyes: :mrgreen:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#12
maar het ligt natuurlijk ook aan je gesteltheid als je goed wakker bent en goed heb gegete drink je makkelijker meer weg en als je rustig drinkt maar ben je moe of je slaat ze snel achter over dan is het gauw gebeurd
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#13
echt dronken? eigenlijk geen flauw idee eerlijk gezegd. Drink meestal niet tot ik ECHT dronken ben. Tussen de 10 en 20 bier, maar dat doe ik niet vaak hoor. Wil eigenlijk zowiezo stoppen met alcohol, maar die gezellige gewoonte biertjes zijn echt moeilijk =/
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#14
fles vodka van 75cl raakt er wel in maar dan ben ik vrij tot zeer wasted :)
meestal al wasted na n halve maar dan wil ik blijve gaan :grin:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
pilliewilly zei:
fles vodka van 75cl raakt er wel in maar dan ben ik vrij tot zeer wasted :)
meestal al wasted na n halve maar dan wil ik blijve gaan :grin:
Klik om te vergroten...


stoer hoor en dan naar huis gedragen worden door je vrienden :P ? :rolleyes:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Op lowlands had ik 1 liter op... ik voelde me nuchter maar het scheen dat ik dronken over kwam :beer: Ben ik nu ook stoer? Alsjeblieft? :mrgreen:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Telefoon zei:
pilliewilly zei:
fles vodka van 75cl raakt er wel in maar dan ben ik vrij tot zeer wasted :)
meestal al wasted na n halve maar dan wil ik blijve gaan :grin:
Klik om te vergroten...


stoer hoor en dan naar huis gedragen worden door je vrienden :P ? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

nee hoor :) altyd op eigen houtje naar huis.. hoewel ik dan soms de weg kwijt raak
achja
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het verschilt bij mij eigenlijk heel erg. De ene keer voel ik na een paar rosétjes dat ik wat licht word, en de andere keer kan ik drinken wat ik wil en voel ik gewoon helemaal niets.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tja, je hebt dronken en je hebt dronken hè.
Dronken: Halve fles sterke drank
Dronken²: Hele fles sterke drank
M
MunchkinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik stop altijd op tijd :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."