#1
ik ben veel te snel bezopen is niet normaal joi



idd, heb er ook geen last van hoor, maar je wordt er soms gewoon veel te loom van.. khad bv ooit eens 15 bier op, ik rookte een joint en ik wou direct slapen.. zo gezegd zo gedaan danmatthijs zei:Absoluut geen last van. Denk dat je ervoor moet wennen aan hasj/wiet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."