Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Er wordt dan wel gezegd dat het hallucineren door speed eigenlijk door slaapgebrek komt, maar een maandje terug kreeg ik ook hallucinaties na een avondje speed en dat had weinig met slaapgebrek te maken. Heb sowieso nog nooit nachten overgeslagen door speed (hoewel het vaak even duurt, val ik altijd wel in slaap en dan blijf ik ook wel een paar uurtjes in slaap). Maar goed, het verhaal. Een gezellige avond gehad met een niet al te bizarre hoeveelheid speed. Laatste lijn(tje) rond een uur of 3 's nachts genomen en uiteindelijk om 7 uur 's ochtends gaan slapen. Viel toen vrijwel direct in slaap en werd rond half 10 wakker. Heb toen een paar rare uurtjes beleefd. Ik werd wakker, omdat ik dacht dat de maat bij wie ik die nacht was me wakker maakte. Hij vertelde me vanalles. O.a. over dat ik de gehakt die in de koelkast lag niet moest gebruiken, want dat was bedorven en hij ging gauw nieuw gehakt halen. (.....?) Eigenlijk vrijwel daarna gebeurde er vanalles in mijn kamer. Er waren allemaal mensen met van die magazijncontainers aan het rijden en ze spraken allemaal Hongaars. Ik kon hele gesprekken horen en het klonk allemaal heel allerdaags. Alsof een gewone werkdag voor magazijn medewerkers. Een hele hoop bedrijvigheid in mijn toch niet al te grote slaapkamer. Heel bizar allemaal. En er kwam nog een paar keer een vrouw langs die spullen moest opruimen en omdat ze geen plek meer kon vinden, legde ze dat naast me in bed. (?????????????????????????) Ben toen weer voor een paar uurtjes in slaap gevallen en toen ik weer wakker werd was alles normaal.Ik weet in godsnaam niet hoe dit allemaal zat, maar ik durf dit toch wel hallucineren te noemen. Ik weet 100% dat ik wakker was en alles met mijn ogen open vanuit bed lag te bekijken."
"darksoul001 zei: Hahaha xD You just made my day Klik om te vergroten... Glad I could help."
"kaasbaas zei: Over een weekje met oud en nieuw . Klik om te vergroten... Me 2. Een oud en nieuw waarbij ik word omgeven door wit poeder. Op meerdere manieren."
"Nog 2,5 uur en we kunnen."
"Vanavond maar weer eens!"
"Ik probeer altijd zo min mogelijk te drinken als ik speed gebruik, maar ik vind bier dan juist extra lekker... Meestal hou ik het bij <5 bier tijdens speed en dat werkt aardig."
"Het record staat niet op 11 dagen. De recordhoudster is een Roemeense vrouw die al tig jaar niet meer slaapt: http://frontpage.fok.nl/nieuws/169045/1/1/50/vrouw-slaapt-al-acht-jaar-niet-meer.html"
"Toen ik dat plaatje voor het eerst zag, was ik er heilig van overtuigd dat het slechtgetekende tetten waren"
"Ik neem altijd gewoon het zakje mee en dan schept de beste man er zelf een paar sleutelpuntjes uit."
"- Dansen - Praten. En veel ook. - Roken - Bier drinken - Als er een leuk meisje langsloopt heel hard "d'Oh!" roepen ^^"