Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"darksoul001 zei: Hahaha xD You just made my day Klik om te vergroten... Glad I could help."
"darksoul001 zei: Caffeïne stopt de honger ook een deel. en pep gaat toch veelal gepaard met caffeïne. Fruit eten gaat toch het makkelijkste naar mijn weet en vooral drinkbare dinge zoals drinkyoghurt, ... Klik om te vergroten... Inderdaad, zo'n drinkontbijt krijg je altijd wel weg. En zitten toch voldoende voedingsstoffen in. En ik eet altijd veel bananen, ook makkelijk weg te krijgen. Maar ik krijg meestal alles wel gewoon naar binnen gewerkt, gaat alleen iets moeizamer en duurt wat langer dan anders."
"Ik herken met speed op ook veel meer mensen. Maar dat zijn dan vooral mensen die ook echt ken. Ik ben met speed op gewoon veel alerter en kijk veel meer om me heen."
"Ik probeer altijd zo min mogelijk te drinken als ik speed gebruik, maar ik vind bier dan juist extra lekker... Meestal hou ik het bij <5 bier tijdens speed en dat werkt aardig."
"Het leek me een beetje onnodig om er een nieuw topic voor aan te maken, maar ik vroeg me af of iemand weet waar je die kleine afsluitbare zakjes kan kopen waar je speed in kan bewaren. Ik snap dat je die waarschijnlijk wel via internet kan kopen, maar dat is niet zo praktisch in mijn geval. Ik woon nog thuis en ik denk toch dat ik mijn moetie het een en ander uit te leggen heb als er een pakketje van een 'farmaceutisch bedrijf' of iets dergelijks wordt afgeleverd. Waar koop je zoiets. Alvast bedankt!"
"@ Flameon: Heel dom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb, maar bedankt."
"De laatste keer had ik ook geen energie kick. Ben bepaald geen grootverbruiker/grootmisbruiker. Heb in de afgelopen 2 maanden 3 keer gebruikt. Normaal laat ik mijn speed testen, maar daar was de laatste keer geen mogelijkheid voor. De man van het testcentrum had namelijk een week vrij genomen vanwege familie-omstandigheden en daarom moest ik een week wachten voordat ik het kon laten testen en dan was het feest inmiddels al. Maargoed. Ik wilde het dus toch maar gaan gebruiken en het achteraf nog laten testen. Had samen met een vriend een lijntje genomen 5 minuten voor het feest. (Je werd gefouilleerd, dus wilde het risico niet lopen om het mee te nemen) Die vriend van me durfde dat echter wel en had het wel meegenomen en is gewoon door de controle gekomen. Ik kreeg in een paar minuten al wel een beetje een licht gevoel, maar voelde eigenlijk weinig van extra energie. Als ik stilstond (wat ik dus maar zo weinig mogelijk heb gedaan) trilde ik. Niet al te heftig, maar ik kon het niet stilhouden. En ik was vooral heel erg wankel. Het was een beetje alsof ik teveel had gezopen, terwijl ik juist geen slok alcohol heb genuttigd die gehele avond. Die vriend van me had later op de avond nog eenzelfde lijntje bijgenomen en niet veel daarna ging het eventjes helemaal niet goed meer met hem. Hij kreeg het enorm benauwd en kon niet meer blijven staan. We zijn eventjes buiten op het rokersterras op een bankje gaan zitten en hij dronk wat bekertjes water en toen ging het allemaal wel weer. Al met al heb ik best een prima avond gehad. Ik heb heel intens kunnen genieten van de muziek (wat ik altijd heb met speed), maar ik had absoluut geen praatkick (wat ik altijd heel sterk heb) en de extra energie... na ongeveer een uurtje of zoiets voelde ik dat ik iets meer energie kreeg, maar niet zoals anders. Ik had het dus willen laten testen, maar die vriend van me is het restantje kwijtgeraakt. Ik weet vrij zeker dat het geen goede speed was, dat is zo duidelijk als wat. Maar heeft iemand ook maar een klein vermoeden waarmee het versneden kan zijn? Het had nog steeds wel dezelfde kleur, chemische geur en 'smaak' als speed altijd heeft."
"Heb ook wel goede ervaringen met die dealer, hoor. Maar ik weet sowieso dat hij niet heel erg te vertrouwen is. Een van de eerste keren dat ik speed kocht, kocht ik het bij hem. Hij vertelde me dat het 74% amfetamine was. (5 euro/gram) Natuurlijk niet heel erg geloofwaardig, want zo veel mazzel heb ik ook weer niet in mijn leven. Laten testen en er kwam uit dat het 3%(!!!!) amfetamine was en verder voornamelijk caffeïne. Heb hem er natuurlijk op aangesproken en zichtbaar geschrokken (ik denk vooral het feit dat hij betrapt was, de meeste van zijn klanten zijn zwervers en 15-jarige niet al te snuggere jochies die niet afweten van het bestaan van een testcentrum) vertelde hij me dat het een misverstand was en dat hij me de verkeerde had gegeven. Toen gaf hij me een nieuw zakje ervoor in de plaats en dat zou de goede moeten zijn. Hij krabbelde trouwens wel terug wat betreft de 74%, volgens hem had hij 34% gezegd. Dit bleek te kloppen. Sindsdien krijg ik altijd spul van redelijke kwaliteit (30-35%, beter is natuurlijk mogelijk, maar ik weet niet bij wie en heb ook geen zin om alle donkere steegjes af te speuren). En uitgerekend die ene keer dat ik het niet laat testen krijg ik weer echte rotzooi... Maarja, hier moet ik maar weer van leren. Over caffeïne had ik al wel nagedacht, omdat ik weet dat je wat paranoia/ongemakkelijk van kan worden. Ik wist niet dat trillen daar ook mee te maken kon hebben. Maar ik had altijd begrepen dat je van caffeïne juist wel een erg hyper gevoel kreeg en dat was zeker niet het geval. Maar goed, niemand is er door in het ziekenhuis belandt, dus supergevaarlijk zal het niet wezen. Ik fiets de volgende keer toch maar een stukjes verder om voor een andere dealer, just in case. Dankjewel voor je reactie!"
"Telpeva zei: Ja het spijt me voor je dat je in Apeldoorn woont man . Als ik lees dat jij je echt best moet doen om aan die 34% te komen, dan had ik graag je situatie verbeterd. Mijn 'dealer' zie ik eigenlijk niet eens als dealer, is gewoon een student, prima kerel. En die kan je dan wel niet opbellen dat ie met z'n scooter aan komt sjezen, maar hij probeert je tenminste niet te tillen met versneden ellende. Maar goed, Amsterdam is natuurlijk sowieso meer een drugsstad dan Apeldoorn... Als ik jou was zou ik toch verder gaan zoeken man, maar either way succes ermee. Klik om te vergroten... Moeite doen, moeite doen... Er zijn 3 dealers die ik ken en bij hen krijg ik dus meestal zo rond de 35%. Maar als ik echt actief op zoek zou gaan zou ik ongetwijfeld beter spel kunnen krijgen. De dealer van wie ik de laatste keer die troep heb gekregen ken ik al best wel lang. Ik heb hem 6 jaar terug op de middelbare school leren kennen en kon toen enorm goed met hem opschieten. Hij blowede toen al wel veel, maar dealde nog niet. Sinds hij is gaan dealen is hij enorm veranderd. Hij woont nog thuis en bedriegt zijn moeder over van alles en nog wat, zit inmiddels al een paar jaar in HAVO4 (al is hij best slim) en heeft hij laatst nog in de bak gezeten omdat hij iemand met een mes had bedreigt. En natuurlijk is Amsterdam meer een drugsstad, maar ook in Apeldoorn wordt het veel gebruikt. Alleen gaat het dan vooral om wiet. Op elk hoekje van elke straat hangen wel lui met hun scooters, hun klote-hiphop en hun jointje zich kapot te vervelen. Niet echt mijn ding. Ik moet denk ik maar eens wat meer moeite gaan doen om wat betere kwaliteit spul te regelen. Aan mijn vrienden zal ik niet veel hebben, want mijn vrienden die drugs gebruiken denken niet na wat ze hun neus opjagen en als de dealer zegt dat het 'mooi spul' is geloven ze dat en denken ze er niet over na om het eens te gaan testen.. But I'll get there."
"Er wordt dan wel gezegd dat het hallucineren door speed eigenlijk door slaapgebrek komt, maar een maandje terug kreeg ik ook hallucinaties na een avondje speed en dat had weinig met slaapgebrek te maken. Heb sowieso nog nooit nachten overgeslagen door speed (hoewel het vaak even duurt, val ik altijd wel in slaap en dan blijf ik ook wel een paar uurtjes in slaap). Maar goed, het verhaal. Een gezellige avond gehad met een niet al te bizarre hoeveelheid speed. Laatste lijn(tje) rond een uur of 3 's nachts genomen en uiteindelijk om 7 uur 's ochtends gaan slapen. Viel toen vrijwel direct in slaap en werd rond half 10 wakker. Heb toen een paar rare uurtjes beleefd. Ik werd wakker, omdat ik dacht dat de maat bij wie ik die nacht was me wakker maakte. Hij vertelde me vanalles. O.a. over dat ik de gehakt die in de koelkast lag niet moest gebruiken, want dat was bedorven en hij ging gauw nieuw gehakt halen. (.....?) Eigenlijk vrijwel daarna gebeurde er vanalles in mijn kamer. Er waren allemaal mensen met van die magazijncontainers aan het rijden en ze spraken allemaal Hongaars. Ik kon hele gesprekken horen en het klonk allemaal heel allerdaags. Alsof een gewone werkdag voor magazijn medewerkers. Een hele hoop bedrijvigheid in mijn toch niet al te grote slaapkamer. Heel bizar allemaal. En er kwam nog een paar keer een vrouw langs die spullen moest opruimen en omdat ze geen plek meer kon vinden, legde ze dat naast me in bed. (?????????????????????????) Ben toen weer voor een paar uurtjes in slaap gevallen en toen ik weer wakker werd was alles normaal.Ik weet in godsnaam niet hoe dit allemaal zat, maar ik durf dit toch wel hallucineren te noemen. Ik weet 100% dat ik wakker was en alles met mijn ogen open vanuit bed lag te bekijken."