Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"10 euro per week waar ik dan ook van geniet"
"lsd op wiet kan trouwens niet is gewoon heel goeie"
"bollen"
"als mensen tegen me zitten te praten, over iets wat me niet intresseerd. en als mensen je beginnen te porren, om gek van te worden :P en mensen die me zitten aan te staren..."
"vrienden, soms met meerderjarige maat naar NL"
"ik rook al 4 jaar, en van de eerste sigaret 'smorgens word ik ook draaierig (maar nie zo als de eerste keer). is gewoon omdat er veel tijd tussen zit (ongeveer 8 uur)."
"ja kheb het al gezien, maar die joint bleef niet vastgeplakt zitten :P het smaakt wel goed, maar of het gezond is zou ik nie wete"
"halfje gemiddeld (nog maar 2 keer gedaan). en als ik lees hoeveel sommige hier gebruiken echt niet gezond hoor"
"gisteren hadden we met ze'n allen heel veel zitten blowen, ik was knetter stoned, toen ik op de fuif een xtc pilletje had gepakt, dacht ik dat het verkeerd ging gaan, omdat ik hoorde dat het zware pillen waren. de pil sloeg snel in en me'n ogen werden supergroot, het stoned gevoel trok weg, en ik was ineens heel moe, kan de wiet het effect van xtc tegen houden? want ik heb echt bitter weinig van de pil gevoeld, terwijl me'n maat en me'n vriendin super hard aan het flashen waren."
"weet ik niet wordt wel snel dronken :P 2 weken geleden heb ik 3 Literflessen smirnoff en bacardi gedronken, en 2 of 3 blikjes pasao enz,.. op een anderhalf uur ik was toen helemaal strontzat en wilde kebab gaan halen, ik moest toen van me fiets afstappen om te kotsen, ben terug op de fiets gesprongen, en ben van me fiets gevallen, op mijn neus. + mijn fiets was op het eind van de avond kapot, en kben toen te voet met paar stomdronken vrienden naar huis gegaan (heeft trouwens lang geduurt, 1,5 uur voor 3 km) haha"