Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik weetnie maar ik ben ook lamlazeres na 3 kanon biertjes... heb ik pas gehad.. was over me nek gegaan vaak genoeg.. dus niet zeggen dat je niet lamlazeres kan zijn want het kan wel heb het zelf gemerkt"
"Whaa was echt grappig mijn eerste jointe.. ik weet het nog precies.. Met een paar vrienden van me gingen we regelen bij een gozer die dealde, omdat we zelf natuurlijk niet bij de coffeeshop konden halen. Nou wij halen. Ik had zelf nog nooit geblowd, maar omdat ik shaggies kon draaien, moest ik de joint draaien. Heel geprutsel, wist helemaal niet wat ik moest doen.. liet iemand anders verkruimelen omdat ik het nog niet kon. Nou we hebben 2 jointjes gerookt. En ik dacht nouja ik neem gewoon veel trekkies want volgensmij voel je er toch niets van. Opgevenment wilden we wat te drinken en gingen we fietsen naar c1000. Wij fietsen.. Ik begon ineens te schreeuwen : stop stop! ik voel nix meer ik voel nix meer! (helemaal in paniek) Daarna ging ik serieus lopen doen en de baas spelen van kijk uit kijk uit dalijk gebeurt er wat. Nu blow ik elke dag ongeveer en is het gevoel niet zo bijzonder meer. MAar af en toe een lachkick erbij kan gebeuren .. whahah"
"ik ga vanavond aan de ketsers weer mensen,. alleen ik ga een lijntje proberen? wie heeft er beetje ervaring mee hoe t gaat en zo?? alle info is welkom"
"ben ik al mee bezig hoor maar misschien tips ofzo??"
"hey eventjes ter verduidelijking IK ben ZELF een dame dus zal wel een boy worde whahaahahah"
"een meisje, wijf of hoe je het ook wil noeme"
"snoepies, kletsers, smarties."
"ja lijkt me in ieder geval niet echt een goed plan in je drinken.. volgensmij krijg je dan ook zo'n vieze gore chemische smaak in je bek... Bahh.. Vind k zo ranzig .."
"Ja lijkt mij ook met al dat chemische rotzooi.. dan zou mijn beugel gelijk eruit flikkeren :P acja dies er tog bijna uit"
"Ja.. als ze zegge dat cola en suiker en kauwgom al slecht is.. hoe slecht zou dat dan wel nie zijn ? :P"