Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is deze: Vroeger, van ong. m'n 14e tot m'n 19e, smokete ik aardig wat weg (aardig wat was voor mij toen gemiddeld 4 zware joints per dag). Vanaf het begin heb ik er eigenlijk nooit nare ervaringen mee gehad en ben ik altijd wel prettig stoned geweest. 'The more, the better' was het ding altijd en functioneren op school/werk/waar dan ook ging me naar omstandigheden prima af onder invloed. Doordat ik me begon te ergeren aan mijn eigen groeiende passieve houding ben ik toen, min of meer onbewust, gekapt met blowen. Ik heb de plant nooit helemaal afgezworen ofzow, maar 'niet stoned zijn' voelde chiller, dus vrijwel niet meer blowen was het logische gevolg. Het gekke is dus: vrijwel direct na die periode hoefde ik maar 2 a 3 hijsen te nemen, of ik was voor de rest van de avond gedoemd om laveloos op de bank te hangen, of in slaap te vallen. Als ik nu ook maar een beetje wiet rook ben ik echt nergens meer toe in staat. Das toch vaag, want cannabis is officieel toch niet tolerantie gebonden? En toen ik ermee begon heb ik er nooit last van gehad.. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die hier last van hebben (gehad) en waar het volgens jullie aan zou kunnen liggen?"
"pepito zei: Cannabis kent zeker -zoals ieder middel- gewenningsverschijnselen: de tolerantie neemt toe, tot op zekere hoogte. Als dat je ervaring is waarom dan blowen? voor de blow voelde jij je veel beter, soms voegt het iets toe, soms niets! Tip: probeer als je toch wilt roken een mooi stukje Maroc of een buitenlands wietje..... Klik om te vergroten... Ik doe t ook niet meer (om de reden die dissonant al aangaf). Hoogstens een keer per halfjaar nog eens naar de shop. Dan haal ik inderdaad ook meestal Hash of outdoor, dat kan ik nog enigzins handelen. En t zal ook inderdaad gewenning zijn, maar goed, ik ben er ook al wel mee gesetteld dat het niet mijn ding meer is.. Thanx voor de reaxies!"
"Ik ook rond de 60/70uur gok ik.. Maar dan moet ik wel entertainment hebben.. Anders heeft het na 1dag de omgekeerde werking op mij.. Ik heb wel vaker een dikke lijn genomen en ben een kwartier later vrolijk in slaap gevallen.. Als ik me niet vergis ben ik op een schoolkamp wel eens langer wakker geweest zonder drugs (drank niet meegeteld). Van die twee weken, ik weet t niet.. T zal vast wel kunnen, al speel je dan idd wel heel erg met je leven. En je mag dan wel een infuusje met heel veel vitamientjes bij je dragen En je kan in die toestand natuurlijk ook niet aankomen bij guinness-racords"
"xxmasterxx zei: waar is het dan wel mee te vergelijken evt zelfde soorten drugs ( evt werking (uit werking) ervaring ??) en het lijkt me zo ie zo niet echt een aanrader speed te spuiten pep SPUITEN ( nog nooit gedaan) lijkt me wel meer wat voor mij mja ben niet z,n naalden liefhebben dus dat zal nog wel ff duuren x wilco Klik om te vergroten... Misschien ben ik een onwetende leek, maar ik zou toch zweren dat Speed en pep hetzelfde was.. Mag ik vragen wat het verschil dan is? PS: Ik zou me wel even goed inlezen over het spuiten van wat-dan-ook voor ik me eraan zou wagen.. Het lijkt me niet zomaar iets wat je even op een droge zondagmiddag uit moet gaan testen, nadat Ewoud en Alfons op het forum tegen je zeiden dat het waarschijnlijk wel kon.. Als je je er wel aan gaat wagen ben ik wel zeer benieuwd naar je bevindingen"
"Wie zegt dat ie er ook echt Speed in gaat doen? :P Ik zit er al over te denken om mijn verjaardagsuitnodigingen dit jaar in sealtjes te doen. En dan kijken hoeveel mensen hem snappen"
"Of een gram nu veel of weinig is.. Die kater krijg je toch wel. Bij mij helpt meestal ook wel veel fruit, vitaminepillen (total30, vitamine C, davitamon10 en van die huis tuin en keuken ongein) en andere gezonde troep wegwerken. Maar brakheid is toch wel de keerzijde die je er maar voor over moet hebben. Waarom je er nu meer last van hebt? Dunno, misschien heb je het in het begin rustig opgebouwd en kon je toen makkelijker omgaan met veel, terwijl dit nu al teveel is. Ik heb ook eens voor de gein een maand niet gezopen (ik ben een redelijke drinker). Na die maand de eerste periode zwaar veel katers gehad van nog niet eens de helft zoveel bier als daarvoor.. En dat was maar een maand.. Je lichaam krijgt er denkk gewoon een optater van dat het ineens die stof niet meer binnenkrijgt, is net gewend aan de situatie en dan begint het weer. Dan is het even van slag. Ik ben geen docter, maar dat lijkt mij vrij logisch.. Bekijk het van de zonnige kant, als je nu weer helemaal geweldig bent van een gram ben je veel goedkoper uit :P En anders eens checken hoever je met een half komt qua brakheid"
"Ghaha, geniaal, ik heb me altijd al afgevraagd waarom er nooit iemand op het idee is gekomen om er een geur- of smaakstofje doorheen te pleuren.. Zou er een stuk aangenamer van worden denk ik Maar bij die appelsmaak proefde ik toch wel echt overheersend een SPEEDsmaak die je niet kan maskeren met welk fruitsmaakje dan ook.. Klik om te vergroten... Kan ik me voorstellen, net als wat ze zeggen over condooms met een smaakje; de ranzigheid gaat er evengoed dwars doorheen :P"
"Alsof jullie zonder GHB al niet heel graag sex zouden willen (en met mij, hint hint )"
"Toch zeker bier, in bijna alle varianten die ze rijk is. En voor een goeie Whiskey op zn tijd kan je me ook echt wel wakker maken"
"Klopt Zelfs Spiritus heb ik welles gezopen (van die Poolse Spiritus, zonder methanol erin welteverstaan).. Het is alleen niet echt te drinken kan ik je vertellen (werkt wel though )"