Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gwoon lekker jointje als altijd even zalig"
"heerlijk, ik rook lekker jointje 8ter computer terwijl ik wat reacties typ"
"davie zei: jointje's Klik om te vergroten..."
"volgends mij heb je gelijk."
"of hij pist et weer uit hea"
"wiet wiet, iedere dag, het is zoo lekker gewoon"
"shiva zei: ik heb gehoord dat de vliegenzwammen van bij ons best wel zwak zijn daar de grond hier niet voedzaam genoeg is. Klik om te vergroten... idd, dat dacht ik ook"
"ja. maar waarom leipe datura gebruiken als je de paddos om de hoek kunt kopen en persoonlijk, houd ik het togh maar liever bij paddos als ik dit zo hoor. die gaat wel erg hard"
"ik heb salvia 1 keer geprobeert. maar ik vond het dus egt 3 keer nix. wat slappe effecten en het slaat op je keel hee ze noemen het een trip middel maar die naam verdiend het niet van mij. ik had het meest geconcentreerde extract genomen, nou pijpje vol. hijsen, hijsen, hijsen. inhouden....., en je werd een beetje draaierig en voor de rest nix. eet gewoon lekker 1,5 portie paddoss dan ga je teminste egt lekker los"
"niet veel, heb net na werk jointje gerookt"